• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
امام جمعه کوهدشت :

آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران درمانده شده است

  • کد خبر : 76428
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران درمانده شده است
امام جمعه کوهدشت گفت: آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران درمانده شده است.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: خوش‌خلقی انسان تأثیر زیادی در دنیا برای او داشته و در سایه این خوش‌اخلاقی، به‌مراتب عظیم و مقام‌های والایی در آخرت خواهد رسید.

وی افزود: در بسیاری از نزاع‌ها و درگیری‌ها به‌جای اینکه بین آن‌ها صلح و سازش انجام شود، برخی از اطرافیان مرتبط، این اجازه را نداده و آتش بیار معرکه بوده و موجب تفرقه می‌شوند‌.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به‌ضرورت تمرین خوش‌خلقی توسط انسان، عنوان کرد: بدترین مردم ازنظر منزلت در روز قیامت کسی است که مردم اکرامش می‌کنند بااینکه دوست ندارند چراکه بدزبان و عصبانی است.

وی تصریح کرد: نگه‌داری عمل خالصانه با ابقاء در عمل ممکن است و آن با صله‌رحم، انفاق، زکات و کار برای رضای خداوند متعال محقق می‌شود.

طهماسبی گفت: آزادی در چهارچوب قانون درست است، در هیچ جای دنیا آزادی مطلق وجود ندارد چون سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به جنگ ترکیبی و همه‌جانبه دشمن علیه ایران، بیان کرد: محاسبات دشمنان در قبال ایران اشتباه و غلط است، امام راحل روز اول با توکل به خدا و اعتقاد به نصرت الهی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و دشمنان از این غافل هستند.

وی با اشاره به نقشه دشمن برای اختلال ارتباط ایران با جهان، گفت: الآن دشمن چون در اغتشاشات شکست‌خورده و مشاهده کرده است که ایران در مذاکرات برجام هوشیار است، محاصره شدید دیپلماتیک را با شیطنتی جدید آغاز کرده‌اند.

طهماسبی بیان کرد: دو تفکر حسینی و تفکر یزیدی نیز هم‌اکنون در جهان حاکم است، اگر ما در خط الهی و خط امام حسین (ع) باشیم همواره پیروز و سربلند خواهیم بود.

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: آمریکای جنایتکار چون در همه‌جا در برابر ایران درمانده شده‌ و کار به‌جایی نمی‌برد، درحرکتی غیرمرسوم اروپاییان را که غلام حلقه به دوششان هستند مجاب کرده‌اند، دست به اقدامی زشت علیه سپاه بدهند، درحالی‌که سپاه سرافراز حافظ ارزش‌های انقلابی و مدافع مستضعفین عالم است و دشمنان راه به‌جایی نخواهند برد.

وی افزود: حرکات تبلیغاتی دشمنان از قدرت سپاه سرافراز نمی‌کاهد و سپاه نمی‌گذارد عزت انقلاب به خطر بیفتند، شهید سلیمانی همواره در خدمت انقلاب و مستضعفان بود.

طهماسبی بیان کرد: در شهرستان بایستی بحث اسلحه حذف و ساماندهی شود و مسئله ترافیک شهرستان توسط شورای ترافیک حل گردد، این بی‌تفاوتی برای چیست؟! بسیاری از مردم از این وضعیت ترافیک معترض هستند و باید مطالبه مردم جدی گرفته شود، این تریبون باکسی تعارف ندارد و خواست مردم را اعلام می‌کند، اگر نمی‌توانند این مشکل را حل کنند به مسئولان استانی اعلام می‌کنیم، مثل‌اینکه گوش شنوایی وجود ندارد؛ بایستی پارکینگ مناسبی در کوهدشت احداث شود.

 

‌‍‍

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.