• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

اختتامیه جشنواره ملی تبیین «موشن‌گرافیک» قرآن و عترت لرستان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 76471
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
اختتامیه جشنواره ملی تبیین «موشن‌گرافیک» قرآن و عترت لرستان برگزار می‌شود
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی تبیین «موشن‌گرافیک» با موضوع قرآن و عترت در لرستان، با حضور علی‌رضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش کانون سبحان، احمد کاظمی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اسلامی لرستان، با اشاره به برگزاری جشنواره تبیین «موشن‌گرافیک» با موضوع قرآن و عترت با همکاری گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی لرستان و اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش برگزار که در هر بخش سه اثر به عنوان آثار اول تا سوم و یک اثر شایسته تقدیر معرفی و تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ١۴٧ اثر از ١۵ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی هیأت داوران ٣ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند و یک اثر نیز شایسته تقدیر شد افزود: آیین اختتامیه چهارشنبه، پنجم بهمن‌ماه، ساعت ١٠ صبح با حضور آقای علی‌رضا معاف، معاون محترم قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه در این جشنواره ۱۴۷ اثر از ۱۵ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، گفت: در اختتامیه جشنواره و با هدف ارج نهادن به ارزش کار دست اندرکاران امر قرآن، از مدیران‌، مربیان، موسسات قرآنی، فعالان قرآنی در سطح استان نیز تجلیل خواهد شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان رویکرد این اداره‌کل را حمایت از فعالیت‌های شاخص و اثرگذار جامعه قرآنی در حوزه قرآن و عترت دانست و گفت: از طرح‌ها، ایده‌های خلاقانه فعالان، مربیان و مدیران موسسات قرآنی حمایت می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.