• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

استفاده ازظرفیت‌های مجازی و صدا و سیما برای ارائه مطالب آموزشی به دانش‌آموزان

  • کد خبر : 67236
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
استفاده ازظرفیت‌های مجازی و صدا و سیما برای ارائه مطالب آموزشی به دانش‌آموزان

به گزراش کانون سبحان نصرالله بازگیران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا آموزش‌وپرورش استان با تشکیل کمیته رصد و پایش برنامه‌های آموزشی  با استفاده از تمامی امکانات به دنبال ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان است. وی بابیان اینکه مشارکت و مطالبه گری اولیا، به‌عنوان بهترین […]

به گزراش کانون سبحان نصرالله بازگیران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا آموزش‌وپرورش استان با تشکیل کمیته رصد و پایش برنامه‌های آموزشی  با استفاده از تمامی امکانات به دنبال ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان است.

وی بابیان اینکه مشارکت و مطالبه گری اولیا، به‌عنوان بهترین کمک برای ارائه برنامه‌ها و محتواهای آموزشی پربارتر به دانش آموزان است، افزود: به دانش آموزان با استفاده از آموزش از راه دور و به روش‌های مختلف ازجمله تولید محتواهای الکترونیکی واستفاده از ظرفیت شبکه‌های سیما  به دنبال ارائه مطالب آموزشی  هستیم.

معاون آموزش متوسطه لرستان بیان کرد: معلمان به‌عنوان سفیران آموزشی در خط مقدم تعلیم و تربیت که در این برهه‌ی حساس با زحمات بیش‌ازپیش با کمترین توقع و امکانات مختصر در جهت پیشبرد اهداف آموزش‌وپرورش گام برمی‌دارند.

بازگیریان در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم همگان با رعایت نکات بهداشتی به‌سلامت از این بحران عبور کرده و بار دیگر شاهد بازگشایی مدارس و ازسرگیری آموزش دانش آموزان در مدارس باشیم‌.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=67236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.