• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

امام جمعه پلدختر: مهم‌ترین اهدف فلسفه روزه توجه به فقراست./ تعرفه برق شهرستان پلدختر کاهش یابد .

  • کد خبر : 13985
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
امام جمعه پلدختر: مهم‌ترین اهدف فلسفه روزه توجه به فقراست./ تعرفه برق شهرستان پلدختر کاهش یابد .

امام جمعه پلدختر گفت: شهرستان پلدختر که یک شهرستان گرمسیری محسوب می‌شود و باید تعرفه برق این شهرستان همانند شهرهای خوزستان کاهش یابد.

2015-06-15_045547به گزارش“کانون سبحان”؛ حجت‌الاسلام‌والمسلیمن محمد سوری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان پلدختر توان پرداخت قبض‌های سنگین برق را ندارند که می‌طلبد مسئولان استانی و کشوری برای حل این مشکل بزرگ فکر اساسی و در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

وی با بیان این‌که تعرفه برق شهرستان پلدختر که یک شهرستان گرمسیری محسوب می‌شود باید اصلاح شود، افزود: شرایط آب و هوایی و گرمای طاقت فرسای شهرستان پلدختر آن را به یک منطقه گرمسیری تبدیل کرده و دمای هوای آن برخی روزها به بیش از 50 درجه می‌رسد که می‌طلبد تعرفه برق همانند شهرهای خوزستان 9 ماه گرمسیری محاسبه شود.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: تعرفه برق شهرستان پلدختر اگر 9 ماه از سال به عنوان گرمسیری محاسبه شود مشکلات و نارضایتی مردم مرتفع می‌شود.

وی ماه رمضان را بهترین فرصت برای خودسازی و خداشناسی دانست و تصریح کرد: ماه مبارک رمضان به تعبیری دانشگاه الهی است که انسان‌هایی که هیچ گونه علمی از خداوند ندارند با بهره‌گیری از این ماه به خودسازی و خداشناسی دست پیدا می‌کنند.

سوری به فلسفه وجودی روزه‌داری اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به فقرا در جامعه و دستگیری از آنان مهم‌ترین هدف از فلسفه روزه است.

وی به سالروز تأسیس جهاد سازندگی اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) 27 خرداد را به نام روز جهاد سازندگی نام‌گذاری کردند و امروز این نهاد در قالب جهاد کشاورزی عمل می‌کند و کشاورزان باید به دستورالعمل‌های کارشناسان کشاورزی عمل کنند و حمایت از این قشر زحمتکش می‌تواند آینده درخشانی را برای منطقه و کشور به دنبال داشته باشد.

امام جمعه پلدختر خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم را از برکات تشکیل جهاد کشاورزی دانست و بیان کرد: بهترین شغل کشاورزی است و خداوند متعال رزق و روزی انسان‌ها را در کشاورزی قرار داده است و باید بنا به فرموده مقام معظم رهبری با تکیه بر اقتصاد مقاومتی راه توسعه را ادامه دهیم .

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=13985

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.