• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت مطرح کرد:

اهمیت عفو و بخشش در نگاه قرآن / در ساختن و رشد اقتصاد کوهدشت سهیم باشیم

  • کد خبر : 73129
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
اهمیت عفو و بخشش در نگاه قرآن / در ساختن و رشد اقتصاد کوهدشت سهیم باشیم
حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اهمیت جایگاه عفو و بخشش در نگاه قرآن کریم،گفت: در ساختن و رشد اقتصاد شهرستان کوهدشت سهیم باشیم.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امروز در آئین صلح و سازش روستای «کمپ گنجعلی» کوهدشت که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، طوایف مختلف و ریش‌سفیدان محلی برگزار شد، با اشاره به آیه 13 سوره حجرات، اظهار داشت: «ای مردم ما شمارا از یک زن و مرد آفریدیم که یکدیگر را بشناسید و باهم تعامل کنید و گرامی‌ترین شما در نزد شما باتقواترین شماست.»، ما همه برادریم و از یک پدر و مادریم.

وی افزود: امروز روز بزرگ عفو و بخشش و روز شهد شیرین گذشت است، همه ما بایستی به نحو احسن قوانین را رعایت نماییم و درعین‌حال اهل گذشت و بخشش باشیم.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت عفو و بخشش در نگاه قرآن کریم، عنوان کرد: از فضیلت‌ها و رفتارهای نیکو و اخلاق حسنه، مسئله عفو و گذشت است، خداوند متعال در قرآن مجید می‌فرمایند: «والیعفوا والیصفحوا» اهل عفو و گذشت باشید تا خداوند نیز از شما بگذرد.

وی تصریح کرد: همه ما باید احساس مسئولیت کنیم و در ساختن و رشد اقتصاد شهرستان کوهدشت سهیم باشیم و کمر شیطان و شیطان‌صفتان را بشکنیم و زیر پرچم نورانی قرآن و عترت و ولایت به مسیر نورانی اسلام ادامه دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.