• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت:

با شایعات در فضای مجازی، هوشیارانه عمل کنیم/ برخورد قاطع قضایی با افراد فرصت طلب

  • کد خبر : 74184
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
با شایعات در فضای مجازی، هوشیارانه عمل کنیم/ برخورد قاطع قضایی با افراد فرصت طلب
خسروی با اشاره به اینکه بایستی با شایعات در فضای مجازی، هوشیارانه عمل کنیم، گفت: برخورد قاطع قضایی با افراد فرصت طلب را در اولویت داریم.

افشین خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: اصنافی که اجناسی را با قیمت سابق تهیه نموده اند موظف هستند، آن را بر اساس قیمت مصرف کننده مندرج بر روی محصول به مشتریان عرضه کنند.

وی از کشف انبار ۵۰ تنی روغن نباتی در کوهدشت خبرداد و افزود : روغن های موجود در این انبار که با قیمت سابق تهیه شده بود کشف شده و انبار دار مکلف به عرضه محصولات خود به قیمت سابق شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهدشت احتکار و عدم توزیع اجناس را مستحق برخورد قاطع قضایی دانست و عنوان کرد: اتاق اصناف ، تعزیرات ، جهاد کشاورزی و اداره صمت موظف هستند بر روند تولید ، تامین و توزیع اجناس مورد نیاز نظارت و بررسی داشته و با هرگونه گرانفروشی برخورد بدون اغماض به عمل آورند .

وی مردم را از خط منافقین و معاندان به نظام جدا دانسته و تصریح کرد: دستگاه قضایی با مخلین نظم عمومی و معاندان خارجی و بعضا داخلی که قصد موج سواری و سوء استفاده از شرایط را دارند برخورد قاطع خواهد داشت و اجازه فرصت طلبی را به معاندان نخواهد داد‌.

خسروی ضمن دعوت همشهریان به حفظ آرامش و هوشیاری در مسائل، بیان کرد : اقلام مورد نیاز مردم به اندازه کافی در شهرستان و استان موجود است و انتظار می‌رود مردم فهیم و ولایت مدار کوهدشت به شایعات توجه نکرده و در فضای مجازی و فضای حقیقی هوشیارانه خط مردم را از خط معاندان جدا سازند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهدشت همچنین برخورد قاطع قضایی با افراد فرصت طلبی که از احساسات مردم استفاده کرده و دست به تخریب اموال عمومی و تعرض به حقوق عامه مردم می کنند را از اولویت های کاری این دادستانی دانست و گفت: در حکومت اسلامی تمام اقدامات مدیران و مسئولان در راستای تامین و رفاه حال مردم است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.