• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
امام جمعه معمولان:

برجام ثابت کرد که بی اعتمادی به غرب و آمریکا برگرفته از عقل سلیم است

  • کد خبر : 70863
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
برجام ثابت کرد که بی اعتمادی به غرب و آمریکا برگرفته از عقل سلیم است
حجت الاسلام رضایی گفت:برجام ثابت کرد که بی اعتمادی به غرب و آمریکا برگرفته از عقل سلیم است.

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام حسن رضایی درخطبه های نماز جمعه این هفته معمولان، اظهار داشت: اگرچه مردم با بصیرت و نظام اسلامی ما از ابتدا به آمریکا و غرب بخاطر خصومت و خوی استکباری آنها بی اعتماد بودند اما برای عده ای، بی اعتمادی به آمریکا و اروپا با عدم پایبندی آنها به تعهداتشان باور پذیر شد.
وی افزود: در واقع برجام ثابت کرد که بی اعتمادی به غرب و آمریکا برگرفته از عقل سلیم است.
امام جمعه معمولان عنوان کرد: بدون تردید اکنون نظام جمهوری اسلامی در دنیا نظامی شناخته شده و معتبر است. اما اضافه شدن واژه اسلامی در کنار واژه جمهوری ، امری است که برای استکبار جهانی قابل قبول نیست؛ زیرا چنین نظامی با اعتقاد و پایبندی به اسلام ناب محمدی (ص) و نه اسلام آمریکایی، موجب بیداری اسلامی در سایر کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی شده و منافع قدرت های بزرگ را به خطر انداخته است.
وی تصریح کرد: عامل اصلی دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی شایعات کذب و تهمت ها و تبلیغات مسموم آنها علیه نظام اسلامی ما نیست بلکه تمام این دشمنی ها به این باز می گردد که جمهوری اسلامی ایران تن به بردگی استکبار جهانی نداد و ملت ایران نپذیرفتند که بیگانگان برای آنها تصمیم بگیرند. در واقع آنها با استقلال طلبی و تحکیم ارزش های اصیل اسلامی و دفاع از مظلومان و شعار های انقلاب ما مخالفند. لذا بی اعتمادی به آمریکا و اروپا بعنوان یک تجربه تلخ و عبرت تاریخی از دولت دوازدهم ماندگار شد.
رضایی گفت: وجود مشکلات خصوصاً در زمینه اقتصادی و معیشت مردم قابل انکار نیست اما مقام معظم رهبری اشاره فرمودند که ظرفیت های موجود در کشور بیشتر از مشکلات است،که این نشان می‌دهد از این ظرفیت های عظیم آنچنان که باید استفاده نشده است.
امام جمعه معمولان بیان کرد: یکی از خواسته های عمومی مردم از رئیس جمهور خود که باعث امیدواری مردم می شود اجرای عدالت و مبارزه با فساد در عرصه های مختلف و توجه ویژه به مقوله اقتصاد و معیشت مردم و تلاش دولتمردان در کاهش تورم در بازار است.

وی گفت:چنانچه دشمن نیز تمام تلاش جهت تسلیم نمودن ایران در مقابل خواسته های خود را در برنامه های اقتصادی متمرکز نموده اگرچه تا کنون موفق نشده و جمهوری اسلامی با اقتدار رو به جلو حرکت می کند اما راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه به ظرفیت های عظیم داخلی و حمایت از تولید کنندگان و میدان دادن و اعتماد به توان بالای جوانان کشور است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=70863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.