• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

بر اساس اظهارنظر مسئولان وزارت نیرو سد معشوره در طول سه سال آینده احداث می‌شود/ خبر اخذ ۲۰۰ میلیون مترمکعب تخصیص آب از سیمره در فضای مجازی صحت ندارد

  • کد خبر : 73132
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
بر اساس اظهارنظر مسئولان وزارت نیرو سد معشوره در طول سه سال آینده احداث می‌شود/ خبر اخذ ۲۰۰ میلیون مترمکعب تخصیص آب از سیمره در فضای مجازی صحت ندارد
حجت الاسلام مبلغی با اشاره به تکذیب خبر اخذ ۲۰۰ میلیون مترمکعب تخصیص آب از سیمره در فضای مجازی، گفت:بر اساس اظهارنظر مسئولان وزارت نیرو سد معشوره در طول سه سال آینده احداث می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: به لطف خدای بزرگ که همه‌چیز را از او داریم و با پیگیری‌های مکرر و ممتدی که نسبت به احداث سدمعشوره صورت گرفت، این سد مهم وارد فاز اجرایی شد.
وی افزود: همان‌گونه که مردم عزیز ما اطلاع دارند وضعیت این سد به‌گونه‌ای بود که می‌توان گفت در طول سالیان اخیر، احداث آن تقریباً منتفی شده و سیاست‌های غلط وزارت نیرو، مردم را نسبت به ساخت آن مأیوس ساخته بود.
نماینده مردم کوهدشت ورومشکان در مجلس عنوان کرد: با دستور صریح رئیس‌جمهور درزمینهٔ احداث سد معشوره و عنایت و اهتمام وزیر نیرو، این مسئله وارد فاز اجرایی شده است.
وی تصریح کرد: بناشده تا پیش از پایان سال جاری پیمانکار مشخص شود و قرارداد جدید با وی منعقد گردد؛ از ابتدای سال ۱۴۰۱ نیز آغاز عملی احداث سد معشوره خواهد بود.
مبلغی گفت: همه این‌ها صرفاً به لطف خداوند بزرگ است که برای مردم محقق شده است؛ وظیفه ما نیز پیگیری کردن مطالبات و تلاش مستمر در راستای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم عزیز است.
رئیس مجمع نمایندگان لرستان بیان کرد: بناشده است با در نظر گرفتن مقدمات و بودجه موردنظر و بر اساس اظهارنظر مسئولان وزارت نیرو، سد معشوره در طول سه سال آینده احداث و به بهره‌برداری برسد که خیروبرکت آن برای مردم عزیز ما خواهد بود.
وی ضمن تکذیب خبری که اخیراً در فضا مجازی مبنی بر «اخذ ۲۰۰ میلیون مترمکعب حقآبه از سیمره برای لرستان و تأیید قطعی آن توسط رئیس‌جمهور» منتشرشده بود، بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری یکی از مطالبات جدی ما، انتقال آب از سیمره برای دشت‌های رومشکان، کوهنانی، طرهان و کشماهور بوده است و این جزء حقوق ما و یکی از کارهایی است که در کنار سد معشوره باید پیگیر آن باشیم، ولی آنچه اخیراً در فضای مجازی منتشر گردیده صحت ندارد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.