• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کرم رضا پیریایی نوشت:

به سنت می گویم/به هزار دلیل بهترین انتخاب، انتخاب جناب آقای محمدرضا مبلغی بود!

  • کد خبر : 70737
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
به سنت می گویم/به هزار دلیل بهترین انتخاب، انتخاب جناب آقای محمدرضا مبلغی بود!
پیریایی نوشت:در عمر کوهدشت به هزار دلیل بهترین انتخاب، انتخاب جناب آقای محمدرضا مبلغی برای نمایندگی مجلس بود که:با شعار"بسم الله الرحمن الرحیم " آغاز شد؛ و ان شاء الله با رضایت مردم که ولی نعمتان ما هستند ادامه خواهد یافت!

به گزارش کانون سبحان، جریان روان و جاری و بهنجار که سنتش می دانیم آنقدر گویاست که همزاد بلکه همذات فطرت نه فقط آدمی بلکه همه ی آفرینش است؛ آنگونه که دل روشن می خواهد هماره اش زمزمه کند و به هنگامی هم بلند بلند تکرارش کند و اگر ظلمی پیش آمد در مقام تظلم خواهی فریادش کند!

در عمر کوهدشت به هزار دلیل بهترین انتخاب، انتخاب جناب آقای محمدرضا مبلغی برای نمایندگی مجلس بود که:با شعار”بسم الله الرحمن الرحیم ” آغاز شد؛ و ان شاء الله با رضایت مردم که ولی نعمتان ما هستند ادامه خواهد یافت!

برای عبور از شرایط گذشته (به معنی اعم) ضمن احترام به همه ی سابقون، شیخ ارجمند اصولگرایان جناب آقای علی شاهرخی قبادی به عنوان محور، کاری ستوده و ویژه و بزرگ کردند و آن کار بیانیه ی به موقع، در اظهار نامزدی جناب آقای مبلغی بود، به این خاطر، شایسته است که هماره مورد تکریم و احترام باشند.

کارنامه ی اجتماعی و مردمی حاج آقای مبلغی از زمان انتخاب تا امروز تحسین برانگیز است، برای قبول قطعی این ارزیابی، اول باید شرایط و اوضاع را سنجید، شور بختانه دولتی که نمایندگان دوره ی یازدهم و از جمله ، نماینده ی بزرگوار کوهدشت و رومشکان با آن و رویکرد و عملکرد بسیار بدش مواجه بودند دولت که نبود هیچ حتی جولت هم نبود!

با وجود چنین دولتی که مردم دیار ما کمترین سهمی از خیر از او ندیدند ، و هیچ مانوری برای نماینده مردم فراهم نمی کند؛ جناب آقای مبلغی از مشی متعهدانه و اعتقادی و صادقانه و مردمی اش نه تنها عدول نکرده بلکه حتی المقدور با خبر خوش و اقدامات مقدور و روی گشاده و حضور پر تعداد و مکرر در میان مردم است!

از همشهریان شما، بنده از کسانی هستم که در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، در محافل کاری دیگر ،و در مجامع مختلف سیاسی، با بسیاری از نمایندگان محترم ارتباط دارم، از اموری که مایه ی احترام و مسرت برای ماست؛ سطح بالای تکریم و تعزیزی است که همکاران آقای محمدرضا مبلغی، برای ایشان قائل هستند. این یعنی شاخص اخلاق و تشخص احترام و جایگاه مردم دیار ما ، یعنی ما مثال مان و ” ممثل” مان اوست .

اینها که گفتم بهنجار است و به سنت است ، یعنی بیان واقع، یعنی تلاش برای همترازی واقعیت ها با لحاظ حقایق و ارزشها، تا خداوند متعال به همه ی ما خیر و برکت و تعالی و زیادت، عنایت فرماید.
” لئن شکرتم لازیدنکم ”
ارادتمند همه ی شما عزیزان
کرم رضا پیریایی .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=70737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.