• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
امام جمعه کوهدشت مطرح کرد:

تبیین چرایی اشتباهات محاسباتی آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی/راه و مسیر جبهه مقاومت به‌درستی ترسیم‌شده است

  • کد خبر : 73135
  • ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
تبیین چرایی اشتباهات محاسباتی آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی/راه و مسیر جبهه مقاومت به‌درستی ترسیم‌شده است
حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به تبیین چرایی اشتباهات محاسباتی آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی، گفت: راه و مسیر جبهه مقاومت به‌درستی ترسیم‌شده است و رهبری آن جبهه در داخل ایران بوده و خورشید انقلاب و رهبر سیاسی و دینی‌مان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: انسان حسود در دنیا راحتی ندارد و همواره در خشم و عصبانیت به سر می‌برد حتی به قضا و قدر الهی نیز معترض و غضبناک است.

وی با اشاره به اینکه با پای باطل نمی‌توان به‌حق رسید، افزود: انسان بایستی همواره خود را بسنجد و با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل‌بیت (ع) اوصاف بد را برطرف کرده و مبدل به اوصاف نیک کند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به دشمن‌شناسی از منظر مقام معظم رهبری، عنوان کرد: ما رهبری داریم که عالمانه و هوشمندانه در حال هدایت کشتی انقلاب اسلامی است، ایشان دشمن را کاملاً شناخته و می‌داند که ذات دشمن خراب است.

وی با اشاره به تبیین چرایی اشتباهات محاسباتی آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آمریکای جنایت‌کار و ظالم از اعتماد مردم ایران به خداوند متعال و وعده‌های الهی و همچنین وفاداری این ملت و خانواده شهدا و غیرت دینی آنان چیزی نمی‌داند و هرروز یک نقشه می‌کشد و خداوند نقشه‌شان را نقش بر آب می‌کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، دینی بود نه اینکه سکولار باشد، رهبر معظم انقلاب فرمودند: «مرحوم مصباح هم غیرت دینی داشت و هم در مسائل عاقلانه ورود می‌کرد»، بایستی اهل‌قلم این موارد را برای جامعه تبیین کنند.

طهماسبی با اشاره به اینکه فضای مجازی در برخی موارد به بلای مجازی تبدیل‌شده است، بیان کرد: امروز شاهد فضاسازی عجیب و هجوم تبلیغاتی غرب در راستای دوره هشتم مذاکرات هستیم، بایستی گفت حرف ایران در این مذاکرات کاملاً مشخص بوده و آن همان حق ملت بوده که دارای چهارچوبی مشخص است، دست ایران در مذاکرات خالی نیست، دشمن به‌شدت نیازمند مذاکره است، چراکه ما اقتدار خود را به رخ دشمن کشانده‌ایم، برخی فرماندهان آمریکایی پس از موشک‌باران عین الاسد گفتند: موشک‌های ایران اصلاً قابل‌تحمل نیست.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت سالروز ۲۴ دی‌ماه روز انتصاب مقام معظم رهبری را به امامت جمعه تهران، گفت: راه و مسیر جبهه مقاومت به‌درستی ترسیم‌شده است و رهبری آن جبهه در داخل ایران بوده و خورشید انقلاب و رهبر سیاسی و دینی‌مان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

وی با اشاره به مراسم خون صلح اخیر در کمپ گنجعلی کوهدشت و تقدیر از دستگاه قضایی و انتظامی استانی و شهرستان، گفت: در این مراسم به مسئولان گفتم که به داد مردم برسید، مسئولان همواره بایستی به مردم گزارش دهند و کار کردی عبادی، سیاسی و اجتماعی داشته باشند، البته مسئولان کار می‌کنند ولی نباید به کم قانع بود.

طهماسبی گفت: باید تصمیمات پخته گرفته شود، مسئولان کشوری، لشکری، استانی و شهرستانی خواست مشروع و حق مسلم مردم را رعایت کنند، نماز جمعه برای ارائه همین موارد است.

امام‌جمعه کوهدشت گفت: برخی از نماز جمعه فاصله گرفته‌اند و متأسفانه افکار عمومی برای آن‌ها مهم نیست، بایستی امکانات را به این شهرستان تسهیل داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.