• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
یادداشت؛

تفاوت ایران طلبی با ویران طلبی

  • کد خبر : 75625
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
تفاوت ایران طلبی با ویران طلبی
ساعدپورنوشت:ایران طلب ها پیشرفت مملکت را در نظر گرفته اند و بنا دارند مملکت را در تمام سطوح و زمینه ها به خودکفایی برسانند ولی ویران طلب ها بنا دارند با اعتصابات، جلوی پیشرفت ها را بگیرند.

به گزارش کانون سبحان، وطن خواهی یکی از ارزش های متعالی است که انسان برای دفاع از وطن و پیشرفت آن دفاع جانانه و فعالیت شبانه روزی داشته باشد.

ایران سرزمینی است که زاد و بوم و آبا و اجداد ما در آن واقع و دارای تمدنی عالی و فرهنگی متعالی است و برای ایران طلب ها از یک تقدس نه در حدّ پرستش برخوردار است. در رابطه با ایران عزیز دو رویکرد ایران طلبی و ویران طلبی در خور تحلیل و بررسی است که ما به طور مختصر مشخصات و مختصات این دو را بیان می کنیم:

۱- ایران طلب ها خواستار ایران یک پارچه هستند ولی ویران طلب ها در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی قائله های تجزیه طلبانه کردستان، ترکمن صحرا، خلق عرب، خلق مسلمان و… را راه انداختند. ایران طلب ها از جان مایه گذاشتند و نگذاشتند ویران طلب ها که سفارت آمریکا به عنوان ستاد هماهنگ کننده آن ها را سازماندهی کرده بود به مطامع شوم تجزیه طلبانه خود برسند و الآن هم به یاری خدای متعال نخواهند رسید.

۲-ویران طلب ها اطراف و اکناف ایران عزیز را ناامن کرده بودند و به بیگانگان سیگنال می زدند که ایران آبستن حوادثی است و اگر یک کشور بیگانه به ایران حمله کند قدرت دفاعی ندارد. ارتش متلاشی و سپاه هم در حد جنگ شهری است. اگر کشوری با هماهنگی ابرقدرت ها به ایران حمله کند ما هم از داخل وارد فاز نظامی شده و انقلاب اسلامی را از پای در خواهیم آورد.

بر اساس آن سیگنال ها رامسفلد که از عناصر امنیتی آمریکا بود با صدام تماس گرفت و رضایتمندی آمریکا را به صدام اعلام کرد که در حمله آتی، آمریکا پشت سر حزب بعث قرار خواهد گرفت. مشاهده کردیم که آن سناریوی چند لایه و پیچیده اجرا شد،صدام با سازبرگ مدرن و اجرای مانور های لازم به ایران تجاوز کرد وآمریکا به قول خود عمل کرد و تا آخر جنگ در کنار صدام قرار گرفت.

هواپیمای ایرباس ایران را ساقط و جان نزدیک ۳۰۰نفر بیگناه را گرفت و ویران طلب های منافق هم در داخل با هماهنگی دفتر هماهنگی بنی صدر و دیگر گروهک ها وارد فاز نظامی شدند و ۱۷هزار نفر را به شهادت رساندند و بعدا هم جز لشکریان صدام در پادگان اشرف قرار گرفتند و در داخل در کنار نهضت آزادی آب به آسیاب دشمن بعثی می ریختند و اوج این ویران طلبی های مشمئزکننده عملیات فروغ جاویدان منافقین بود که در کمین و مرصاد ایران طلب ها قرار گرفتند و به سزای وطن فروشی خود رسیدند.

۳-بعد از طوفان سهمگین رحلت امام، ویران طلب ها پروژه نفوذ را تسریع بخشیدند که در زمینه های مختلف انقلاب اسلامی را از ریل گزاری اصلی خود منحرف کنند. در این زمینه تکنوکراتهائی که اعتقاد چندانی به فلسفه سیاسی ولایی نداشتند روی کار آمدند و بسترساز حاکمیت دگراندیشها شدند. این جریان حماسه پرشور ۲خرداد را مصادره و پروژه گورباچوف و یلتسین را پیش گرفتند و میخواستند خاتمی را مثل گورباچوف رهبر شوروی سابق از قطار اصلاح طلبی پیاده و فردی شبیه یلتسین را روی کار بیاورند و به ظاهر انقلابی ها هم با آن رندها با افتخار خر برفت را دم گرفته بودند و در این زمینه فعالیت های شبانه روزی ژورنالیستی و رسانه ای داشتند.

اوج این حرکات آمریکاپسندانه اجرای طرح شبه کودتای ۱۸تیر۱۳۷۸ بود که نیت های ناجوری داشتند ولی به آن نرسیدند:((وَ هَمّوا بِاِ خراجِ الَّرسولِ))توبه /۱۳٫و تصمیم به اخراج پیامبر گرفتند ولی به وسیله حضور به موقع مردم به آن تصمیم ها نرسیدند :(( وَ هَمّوا بِما لَم یَنالو)) توبه/۷۴ .تصمیم خطرناکی گرفتند ولی به آن نرسیدند.

مردم به نیات شوم آنها واقف شدند و یک نهضت روشنگری راه انداختند و در پای صندوق های رای عذر آنها را خواستند وگفتمان امام را از مصادره نجات دادند ولی کسی مثل احمدی نژاد بی نام و نشان را حزب آبادگران پیدا کرد و شهردار تهران بزرگ شد وبا ادبیات انقلابی بر موج ایران طلبی سوار و به مقام ریاست جمهوری رسید و خودش مصادره ی افرادی امثال مشایی شد و تخریب و ویران طلبی اش از دیگران کمتر نبود و نیست.

۴-ایران طلب ها مسائل هسته ای را علی رغم میل قلبی دشمنان به نحو شگفت انگیزی پیش بردند ولی ویران طلب ها دانشمدان هسته ای مارا ناجوان مردانه به شهادت رساندند.ایران طلب ها ساخت موشک های نزدیک برد، میان برد و دور برد را به جایی رساندند که آمریکا،صهیونیست ها و اروپا را به وحشت انداختند ولی ویران طلب ها بعضی از دانشمندان موشکی مارا به شهادت رساندند.ایران طلب ها ایران را به عنوان جزیره ثبات در دنیا مطرح کردند و مردم احساس امنیت و آرامش می کردند ولی ویران طلب های داعش مسلک می خواهند کشور را نا امن کنند.

ایران طلب ها دانشگاه ها را محلی برای پیشبرد و پیشرفت مملکت در نظر گرفته اند و بنا دارند مملکت را در تمام سطوح و زمینه ها به خودکفایی برسانند ولی ویران طلب ها بنا دارند با به اصطلاح اعتصابات، جلوی پیشرفت ها را بگیرند. ایران طلب ها استقلال کشور را به ارمغان آورده اند ولی ویران طلب ها که سرشان در آخور غربی ها و صهیونیست ها است به نیت از اربابان استعمارگرشان می خواهند ایران را تابع بیگانگان قرار دهند و دوباره پای یانکی های آمریکایی را به این کشور باز کنند تا باز در سردر رستوران هایشان بنویسند:((ورود سگ ها و ایرانی ها به داخل رستوران اکیداً ممنوع)) ولی مردم عزیز ما تفاوت ایران طلب هارا از ویران طلب ها،خوب تشخیص داده اند. با حضور به موقع خود مشت طرار ویران طلب ها و اربابانشان را باز کرده اند. زبان حال قاطبه مردم عزیز مسلمان ایران طلب، شعر زیبای حماسی حکیم فردوسیِ ایران طلب است که فرموده است:

چو ایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75625
  • نویسنده : محمدکرم ساعد پور تحلیلگر مسائل سیاسی
  • 282 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.