• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
امام‌جمعه معمولان:

تقویت خودباوری و رشد باورهای دینی از دستاوردهای دفاع مقدس است

  • کد خبر : 71647
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
تقویت خودباوری و رشد باورهای دینی از دستاوردهای دفاع مقدس است
حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اینکه تقویت خودباوری ورشد باورهای دینی از دستاوردهای دفاع مقدس است، گفت: دفاع ما در برابر دشمنان، نه با آغاز جنگ تحمیلی شروع‌شده و نه با پایان جنگ با صدام به پایان رسیده بلکه صحنه‌ها و عرصه‌ها تغییریافته است.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته معمولان اظهار داشت: جنگ در هیچ جای دنیادوست داشتنی نیست و هیچ انسان شرافتمندی کشتن و آوارگی و ویرانی را دوست ندارد اما اگر به باور اصیل دینی و غرور و استقلال و آزادی یک ملت غیرتمند تهاجم شود لازم است که با تمام وجود در مقابل متهاجم ایستاد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس باعث تثبيت اقتدار جمهوری اسلامی و تضمین استقلال کشور شد، افزود: تقویت اعتمادبه‌نفس و خودباوری، رشد باورهای دینی، شکوفایی استعدادها و بروز و ظهور خلاقیت‌ها، رشد فضائل اخلاقی و معنوی (دانشگاه انسان‌سازی جبهه‌ها) و موج بیداری اسلامی در دنیا، برخی از دستاوردها و آثار و برکات دفاع مقدس و ایثار رزمندگان ماست.

امام‌جمعه معمولان عنوان کرد: ما با گرامیداشت دوران دفاع مقدس به دشمنان یادآوری می‌کنیم یادمان می‌باشد ظلم‌های شمارا و یادتان باشد اقتدار و دلاوری مردان ما را؛ ما آغازگر جنگ نبودیم بلکه جنگ بر ما تحمیل شد اما سیلی پشیمان کننده‌ای بر دشمنان زدیم که برای همیشه خیال تجاوز به این خاک را در سر نداشته باشد.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم پیروز واقعی میدان بوده و هستیم و در اثبات این ادعا می‌توان گفت عدم دستیابی دشمنان به اهداف خود در به‌زانو درآوردن ملت ایران از طرفی امنیت، شرافت و عزت ایران اسلامی و خودباوری و تقویت ایمان و توجه به توان داخلی، پیشرفت درزمینهٔ های مختلف و بیداری اسلامی در جهان از نمونه‌های بارز پیروزی در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی است.

رضایی گفت: دفاع ما در برابر دشمنان، نه با آغاز جنگ تحمیلی شروع‌شده و نه با پایان جنگ با صدام به پایان رسیده بلکه صحنه‌ها و عرصه‌ها تغییریافته است.

امام‌جمعه معمولان گفت: اکنون نیز دشمنان در جنگ اقتصادی، ما را بر سر دوراهی مقاومت و سازش قرار داده‌اند اما ملت ما ثابت کرده که اهل سازش و مذاکره خفت‌بار نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=71647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.