• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان مطرح کرد:

ثبت بیش از یک میلیون و ششصد هزار ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز لرستان

  • کد خبر : 72694
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۶
ثبت بیش از یک میلیون و ششصد هزار ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز لرستان
گودرزی از انجام بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان لرستان طی سال هشت ماهه نخست سال 1400 خبر داد.

به گزارش  کانون سبحان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان لرستان، کرم گودرزی، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان اظهار داشت: ثبت اين مقدار نفرساعت كار بدون حادثه با وجود عملیات بهره برداری گسترده و پروژه های اجرایی گازرسانی، نشان از اهتمام و توجه جدي به الزامات ايمني و ارائه آموزش هاي هدفمند و برگزاری مانورهای آموزشی به منظور مقابله با سوانح و كاهش آمار مخاطرات شايع در اين شرکت است.

وی به برگزاري دوره هاي آموزش ايمني در این شرکت اشاره كرد و افزود: با توجه به شيوع ویروس کرونا و لزوم رعايت پروتكل هاي بهداشتي، رويكرد و روشهاي آموزشي در این شرکت تغيير يافته و 1880 نفر ساعت دوره آموزش ايمني با مشارکت کارشناسان ایمنی و اساتید در حوزه های تخصصی ایمنی بصورت حضوری و مجازی براي كاركنان برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با تأکید بر اهمیت ایمنی در حوزه مشترکین نیز گفت: پخش کلیپ و موشن گرافی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی از صدا و سیمای مرکز لرستان و فضای مجازی ، نصب بیلبوردهای ایمنی در سطح شهر، چاپ پیام های مصرف ایمن و بهینه در نشریات محلی و استانی از سایر اقدامات مجموعه شرکت گاز استان لرستان است.

وی با بیان این که شرکت گاز مسئول تامین ایمنی تاسیسات و خطوط گاز تا درب منازل مشترکین است، تصریح کرد: از مصرف کنندگان گاز طبیعی تقاضا داریم تا با استفاده از وسایل گازسوز استاندارد و بررسی مستمر رعایت نکات ایمنی در استفاده از این این دستگاه ها، ضمن ارتقاء سطح ایمنی منازل، این شرکت را درجهت پیشگیری از هرگونه حوادث مرتبط با گاز یاری رسانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.