• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

جلسه ستاد اوقات فراغت لرستان با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری معین استان برگزار شد.

  • کد خبر : 15131
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
جلسه ستاد اوقات فراغت لرستان با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری معین استان برگزار شد.

به گزارش “کانون سبحان”؛ ، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان امروز(13 تیر) درجلسه ستاد اوقات فراغت استان که با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری معین استان برگزارشد، گفت: کیفیت بخشی به برنامه های کانون های فرهنگی وهنری مساجد مهم ترین رویکرد دبیرخانه استانی […]

2015-07-04_004016به گزارش “کانون سبحان”؛ ، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان امروز(13 تیر) درجلسه ستاد اوقات فراغت استان که با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری معین استان برگزارشد، گفت: کیفیت بخشی به برنامه های کانون های فرهنگی وهنری مساجد مهم ترین رویکرد دبیرخانه استانی است.

وی، جذب جوانان و نوجوانان به مساجد را از اهداف کانون های فرهنگی وهنری مساجد خواند و افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید با تقویت برنامه های خود در جهت جذب جوانان و نوجوانان به مساجد تلاش کنند.

حجت الاسلام موسوی، با تاکید بر ضرورت تعیین افق برای برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اظهار داشت: تعیین افق نقش بسزایی در جذب و ماندگاری نسل جوان و نوجوان در مساجد دارد.

وی، ادامه داد: ماندگاری جوانان و نوجوانان در مساجد،  بستر تحقق تربیت صحیح و اشاعه فرهنگ دینی است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد همچنین بر ضرورت استمرار برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکید کرد و افزود: استمرار برنامه ها از راه های جذب آحاد مختلف جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان به مساجد است.

حجت الاسلام موسوی، دیگر عامل مهم در جذب و ماندگاری جوانان و نوجوانان به مساجد را جلب مشارکت خانواده ها دانست و بیان کرد: تلاش برای جلب مشارکت خانواده ها باید مورد توجه مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به کیفی سازی برنامه ها توسط کانون های فرهنگی و هنری معین شهرستان ها، تاکید کرد: کانون معین ابتدا باید خود فعال و برنامه ساز باشد تا بتواند الگویی برای سایر کانون های فرهنگی و هنری باشد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان،اذعان داشت: ترسیم الگویی توانمند برای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، موجب رشد و تقویت این کانون های فرهنگی و هنری می شود.

حجت الاسلام موسوی، خاطرنشان کرد: جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و کیفی سازی برنامه باید مهم ترین رویکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد باشد.

این مقام مسئول، در ادامه از طرح ارزیابی عملکرد کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان خبرداد و افزود: در این طرح عملکرد کلی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و همچنین عملکرد کانون های فعال در طرح اوقات فراغت استان بررسی و ارزیابی می شود.

حجت الاسلام موسوی، اظهار کرد: در این ارزیابی کانون های فرهنگی و هنری مساجد به سه دسته فعال،  متوسط و نیمه فعال تقسیم شده و کانون های فرهنگی و هنری فعال مورد تشویق قرار می گیرند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=15131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.