• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
فرمانده انتظامی کوهدشت:

خانواده مهمترین رکن در پیشگیری از آسیب ها و تهدیدات اجتماعی است

  • کد خبر : 72527
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
خانواده مهمترین رکن در پیشگیری از آسیب ها و تهدیدات اجتماعی است
سرهنگ قاسمی گفت:خانواده مهمترین رکن در پیشگیری از آسیب ها و تهدیدات اجتماعی است.

سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت به همراه جمعی از فرماندهان و مدیران یگان های انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در جمع نمازگزاران مسجد امیرالمومنین(ع) حضور یافت ودر یادواره شهدای محله مسجد امیر المومنین(ع) ایراد سخنرانی کرد.
سرهنگ‌ قاسمی در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان غیور ، به بیان رشادت ها و دلاورمردی های بسیجیان در طول انقلاب اسلامی پرداخت .
فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت در این دیدار گزارش مختصری از اقدامات و عملکرد انتظامی شهرستان را برای نمازگزاران تشریح نموده و اظهار داشته خوشبختانه در حال حاضر امنیت باثبات و پایداری در شهرستان حاکم می باشد ضمن اینکه مبارزه بی امان با افراد قانون شکن و مخلین نظم و امنیت از جمله فروشندگان مواد مخدر ، اراذل و اوباش ، عوامل تیراندازی و …. ادامه دارد.
سرهنگ‌قاسمی همچنین به بیان مطالبی در خصوص آسیب های اجتماعی امروزی که گریبانگیر شهروندان شده است پرداخته و اظهار داشته خانواده مهمترین رکن در پیشگیری از آسیب ها و تهدیدات اجتماعی می باشد که می طلبید والدین نظارت و کنترل بیشتری در خصوص فرزندان خود در فضای مجازی و حقیقی داشته باشند.
سرهنگ‌ قاسمی در پایان این دیدار ضمن تقدیر و تشکر ویژه از عموم شهروندان کوهدشتی ، از آنان درخواست نموده همواره به فرزندان خود در نیروی انتظامی اطمینان نموده و هر گونه اخبار را از طریق پلیس ۱۱۰د و هر گونه تقدیر ، انتقاد و پیشنهاد را از طریق شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.