• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
امام جمعه کوهدشت:

در عزل و نصب ها دخالتی ندارم/ هدف دشمن تضعیف ایران مقتدر است

  • کد خبر : 75921
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
در عزل و نصب ها دخالتی ندارم/ هدف دشمن تضعیف ایران مقتدر است

حجت السلام طهماسبی با اشاره به اینکه در عزل و نصب ها دخالتی ندارم، گفت: هدف دشمن تضعیف ایران مقتدر است.

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت: قناعت عامل آزادگی و حریت است و انسان برای موفقیت در زندگی بایستی همواره خود را از لغزش‌ها، بدخلقی و زرق و برق دنیا دور کند‌.

وی با اشاره به رابطه قناعت و صبر، افزود: کسانی که فقط به فکر منافع و مطامع دنیا باشند، از زندگی لذت واقعی و خیری نمی برند، آنان به نوعی نگهبانی برای ورثه بوده و مرفهین بی درد به شمار می روند.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: کسی که فرزندانی نیکو را تربیت کند، خداوند حساب ویژه ای در آخرت برای او باز خواهد کرد؛بایستی در محیط خانواده والدین تربیت دینی و اخلاقی فرزندان را به جد دنبال کنند.

وی با اشاره به دستپاچگی آمریکا از قدرت هوافضای ایران و دستیابی به موشک هایپر سونیک، تصریح کرد: مرکزی در آمریکا افتتاح شده که مرکز کنترل هوافضای سایر کشور ها است، هدف اصلی تأسیس این مرکز، کنترل کردن چین و کره شمالی و اختلال در ماهواره ها و فضای سایبری است ولی هدف پنهان آنان کنترل ایران است.

طهماسبی با اشاره به موضع گیری دقیق مقام معظم رهبری وقایع اخیر، گفت: نقشه دشمن و غرب این بود چون در مذاکرات هسته ای به بن‌بست رسیده و شرط روشن ایران برداشتن کامل تحریم ها بود، اقدام به آشوب در کشور کردند و هدفشان تضعیف ایران مقتدر بود.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: در اسلام امنیت بسیار مهم است، حکومت اسلامی اگر بخواهد با مسائل امنیتی به سستی برخورد کند که سنگ روی سنگ بند نمی ماند، آزادی و اغتشاش دارای فرق است، دنیای غرب با شعار پوشالی و دروغین آزادی، قصد سست کردن اراده مردم و حرکت آنان به فحشا را دارند.

وی با اشاره به بلوا و التهاب آفرینی دشمن در فضای مجازی، افزود: راه مقابله ملت ایران با جنگ ترکیبی استکبار، جهاد تبیین است برخی در این صدد هستند با التهاب آفرینی در جامعه آشوبگران به سزای عملش آن نرسند، ولی ملت عزیز بیدار است.

طهماسبی با اشاره به ضرورت تلاش مسئولان در خدمت جهادی به مردم، گفت: برخی از مردم مناطق شهرستان از مسئولان ذی ربط خواستار پیگیری جدی ساماندهی پلهای کاکیزه و انبار ضرونی و همچنین ادامه رسیدگی به گردنه پای آستان شدند.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: ما در عزل و نصب ها دخالتی نداریم،بایستی افرادی شایسته و باتدبیر استفاده شود و مسئولانی که متدین بوده و با عملکردشان موجبات نارضایتی مردم را ایجاد نکنند.

وی گفت: متاسفانه برخی از ادارات کوهدشت ماه‌ها بی تفاوت بوده و مردم عملکرد ضعیف را می بینند و این موجب نارضایتی خواهد شد، با مدیرکل اداره مربوطه اعلام کردیم ولی فعلا کار خاصی صورت نگرفته است.

طهماسبی بیان کرد: مدیریت جهادی و به روز و پاسخگوی مردمی بودن در کارها اصل در جمهوری اسلامی ایران است، این روز ها در ذره بین هستیم، ان‌شاءالله به همه توفیق عنایت بفرماید؛ مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) سه شب در کوهدشت با حضور ۷۰ نفر از روحانیون و مشاورین در کوهدشت برگزار می شود.

انتهای پیام//.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75921
  • منبع : حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت
  • 320 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.