• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

دشمن به دنبال تسلط بر منابع اقتصادی و منابع کشورهای مستقل است

  • کد خبر : 75548
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
دشمن به دنبال تسلط بر منابع اقتصادی و منابع کشورهای مستقل است

?به گزارش کانون سبحان حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های  نماز جمعه این هفته کوهدشت ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی با اشاره به قناعت گفت :قناعت دارای اثار فراوانی است ،یکی از دغدغه های انسان مسلمان سلامت دین و روح و نفس است و این ترازوهای اولیا و انسانهای خوب است. ابراهیم […]

?به گزارش کانون سبحان حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های  نماز جمعه این هفته کوهدشت ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی با اشاره به قناعت گفت :قناعت دارای اثار فراوانی است ،یکی از دغدغه های انسان مسلمان سلامت دین و روح و نفس است و این ترازوهای اولیا و انسانهای خوب است.

ابراهیم طهماسبی گفت:حرص و طمع باعث زایل کردن دین انسان میشوندوطمع دین را فاسد میکند ،در مقابل قناعت وقانع بودن پرهیز از جاه طلبی است که روح انسان را بزرگتر می کند پس قانع باشیم به اندازه نه اینکه دست از تلاش برداریم ،اگر می خواهید دین شما و نفس شما سالم باشد قانع باشید به حد واندازه
تعادل در میانه روی باید رعایت شود.

امام جمعه کوهدشت افزود: نمونه های زیادی در تاریخ داریم که بخاطر حب وریاست دین شان زایل شد پس باید مراقبت بکنیم از اینکه دچار لغزش نشویم.

حجت السلام طهماسبی با اشاره به استفاده درست از نعمت های الهی بیان کرد: استفاده کردن از انچه که خداوند در اختیار ما قرار داده است ،خیلی از افراد نمیتوانند از داشته های خود به درستی استفاده کنند وشیطان همیشه در کمین است و مرتب ما را به یاس و نامیدی و ترس از فردا سوق می دهد پس باید مواظب حیله شیطان باشیم.

امام جمعه کوهدشت افزود: باید مواظب روح خود بوده و قناعت را در خود تقویت کنیم، طبع بلند وغنای نفس از خصوصیات اخلاقی افراد دیندار است،اصلاح نفس و تهذیب نفس هم از دیگر مزایا و خصوصیات قناعت است.

حجت الاسلام طهماسبی با بیان
دشمن ترین دشمن انسان همین نفس سرکش است گفت:روح و نفس باید در اختیار عقل قرار گیرد وبرای بهره از خرد و عقل نفس باید اصلاح و کنترل شود.

حجت الاسلام طهماسبی در خطبه دوم نماز جمعه کوهدشت با اشاره به حدیثی از امام محمد باقر (ع)گفت: ولو حاجت کوچکی داری خداوند دوست دارد از او درخواست کنی و خداوند اینطور افرادی را که همیشه توکل می کنند دوست دارد حتی اگر این خواسته بند کفشی باشد ؛سعی کنیم طلب دعا و نیاز را ازخدا بخواهیم .

ابراهیم طهماسبی افزود:دشمن به دنبال تسلط بر منابع اقتصادی و منابع کشورهای مستقل است باید مواظب باشیم ودر تشیکل ارتش بیست میلیونی هوشیار باشیم .

امام جمعه کوهدشت با بیان دشمن با بنگاه‌های خبرسازی دست بالا را داردگفت: با خبرهای جعلی و پولپاشی به یک سری افراد مشکل دار به دنبال آشوب و بلواست.وما باید هوشیار باشیم و قاطعانه در مقابل این نقشه شوم دشمنان بایستیم .

خطیب نمازجمعه کوهدشت گفت :دشمن از روز اول به دنبال تضعیف نیروهای انتظامی و نظامی مابوده و به هدفش جنگ ترکیبی است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به دشمنان به دنبال اهدافی چند وجهی کوتاه مدت و میان مدت وبلند مدت هستندافزود:دشمنان به دنبال تضعیف نظام وملت هستند و با ایجاد اختلاف افکنی و جلوگیری از پیشرفت ما به هر کاری دست می زنند.

انتهای پیام //.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.