• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
امام‌جمعه معمولان:

دشمن حتی در فضای مجازی از نام و مکتب شهید سلیمانی هراس دارد

  • کد خبر : 73048
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
دشمن حتی در فضای مجازی از نام و مکتب شهید سلیمانی هراس دارد
حجت الاسلام رضایی گفت:دشمن حتی در فضای مجازی از نام و مکتب شهید سلیمانی هراس دارد.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته معمولان، اظهار داشت: شهید سلیمانی مرد میدان عمل و قهرمان اجرای اهداف نظام بود؛ فروگذاشتن و بر زمین ماندن کارها به بهانه دلایلی چون کمبود منابع یا عظیم بودن کار و یا تحریم‌های دشمنان در قول و فعل سردار جایگاهی نداشت.

وی افزود: مردم به خاطر دارند که سردار دل‌ها در بحبوحه سیلاب خوزستان و لرستان در میانه میدان و در کنار مردم حضور یافت، کار میدانی مستمر، ایمان به توان داخلی و توکل به پروردگار، سردار را مرد موفق میدان‌های داخلی و خارجی ساخت تا این نام در قلوب همه، با مهر و عشق ثبت شود و آن مشایعت و قدرشناسی تاریخی ملت ایران و عراق خود بهترین گواه برای عملکرد شهید سلیمانی و محبوبیت مردمی او بود.

امام‌جمعه معمولان عنوان کرد: ولایت، عقلانیت و مقاومت سه عنصر برجسته بنیادی در مکتب سیاسی سردار سلیمانی بود و هیچ‌گاه اجازه نداد گروهی او را مصادره کنند بلکه تنها به فکر اعتلای کشور بود.

وی تصریح کرد: سیره عملی سیاسی سردار سلیمانی احترام به مردم بود و خدمت به مردم را عبادت می‌دانست، چراکه در مکتب سلیمانی خدمت به مردم باارزش‌های دینی برابر است.

رضایی با اشاره به تبیین رمز محبوبیت شهید سلیمانی، بیان کرد: یکی از دلایلی که باعث شد فرمانده سپاه قدس از محبوبیت عمومی برخوردار شود این بود که برخلاف برخی مسئولان که بیشتر اهل سخن گفتن و وعده دادن باشند او کمتر صحبت می‌کرد و خالصانه عمل‌گرا بود که این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

امام‌جمعه معمولان گفت: دلیل دوم محبوبیت فرمانده سپاه قدس این بود که متعلق به هیچ جناحی نبود و هیچ جناحی نتوانست او را مصادره کنند بلکه به معنای واقعی انقلابی و مطیع ولایت بود.

وی گفت: سردار دل‌ها با داشتن درک سیاسی بالا،‌ منافع ایران و نظام و اسلام را به جناح‌بندی‌های سیاسی و تمایلات حزبی و جناحی ترجیح می‌داد و دوستی‌های ایشان، همه گروه‌های سیاسی از چپ و راست تا میانه را پوشش می‌داد؛ دلیل سوم محبوبیت سردار سلیمانی، ظرفیت‌سازی در جهان اسلام و حتی غیرمسلمانان برای مقابله با تروریسم و استکبار جهانی بود.

رضایی بیان کرد: یکی از مقامات ارشد نظامی آمریکا که مدت طولانی در عراق خدمت کرده می‌گوید قاسم سلیمانی مغز متفکر عملیات نظامی ایران بوده که کنترل میدان را در دست داشت؛ و اضافه کرد آمریکا درواقع عراق را به ایران واگذار کرد و درنهایت هم از عراق اخراج شد؛ همه می‌دانیم این از برکات خون حاج قاسم و شهدای محور مقاومت است، لذا دشمنان حتی در فضای مجازی نیز از نام و مکتب شهید سلیمانی هراس دارند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.