• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت:

رو به افول بودن ابهت پوشالی و ابرقدرتی آمریکا /شهید سلیمانی قهرمان شکست استکبار در جهان بود

  • کد خبر : 73051
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
رو به افول بودن ابهت پوشالی و ابرقدرتی آمریکا /شهید سلیمانی قهرمان شکست استکبار در جهان بود
سرهنگ کونانی با اشاره به رو به افول بودن ابهت پوشالی و ابرقدرتی آمریکا، گفت: شهید سلیمانی قهرمان شکست استکبار در جهان بود.

به گزارش کانون سبحان، سرهنگ کرم کونانی ظهر امروز در سخنرانی قبل خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: ترامپ از اینکه شهید سلیمانی یکی از قدرتمندترین فرماندهان نظامی جهان بوده و ایران نیز حضوری پرقدرت ایران در خاورمیانه دارد، باخبر بوده و از آن می‌ترسید.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یکی از پیشگامان مبارزه با گروه‌های تروریستی بود، افزود: علی‌رغم کمک سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا و برخی کشورهای عربی برای ماندن داعش و هم‌چنین باوجود دارا بودن مخوف‌ترین و پیشرفته‌ترین سلاح‌های جهان، آمریکا متوجه شد، سردار سلیمانی نگذاشت داعش باقی بماند.

فرمانده سپاه کوهدشت عنوان کرد: آمریکا 7 تریلیون در خاورمیانه هزینه کرده بود و نمی‌خواست به هدر برود، درحالی‌که این هزینه‌بر بادرفت و نتیجه‌ای در برنداشت چراکه شهید سلیمانی و سرداران بزرگ ما به آنان اجازه نداده و بااقتدار ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: سردار قاآنی امروز راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهد و اجازه نمی‌دهد آمریکا و همکارانش در خاورمیانه بمانند.

کونانی گفت: ترامپ فکر می‌کرد در صورت ترور شهید سلیمانی در انتخابات آمریکا پیروز و در کشورش محبوبیت پیدا می‌کند درحالی‌که نه‌تنها محبوبیت پیدا نکرد بلکه به پایین‌ترین رده رسید و با شکستی مفتضحانه در انتخابات رأی نیاورد و این عزت شهید سلیمانی و ذلت ترامپ را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به تشییع میلیونی شهید سلیمانی، بیان کرد: محبوبیت حاج قاسم به فراتر از ایران می‌رسد درحالی‌که پس از شهادت ایشان در اقصی نقاط جهان برای سردار دل‌ها مراسم بزرگداشت برگزار شد.

وی گفت: در طول صدسال اخیر چه کشوری جرأت شلیک حتی یک تیر علیه آمریکا را داشته است درحالی‌که مشاهده کردیم سربازان سپاه پهباد فوق پیشرفته آمریکا را ساقط وملوانان آمریکایی را اسیر و کشتی انگلیس را توقیف نموده و هم‌چنین پایگاه عین الاسد را موشک‌باران کردند و این ‌رو به افول بودن ابهت پوشالی و ابرقدرتی آمریکا در جهان را می‌رساند.

کونانی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی به گفته سردمداران کشورهای مختلف جهان به یک مغز متفکر تعبیر می‌شود، گفت: با شهادت حاج قاسم سلیمانی کوچک‌ترین خللی درراه انقلاب و مقاومت ایجاد نشد بلکه باقدرت راهش ادامه دارد.

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به اینکه شهید سلیمانی عاشق شهادت، محبوب‌ترین ژنرال قرن 21 و قهرمان شکست استکبار بود، بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی باعث هم‌افزایی گروه‌ها و آغاز خروج آمریکا از منطقه، تثبیت کشور سوریه، تقویت قدرت دفاعی و بازدارندگی لبنان و تبدیل‌شدن یمن از حالت پدافندی به آفندی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.