• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
یادداشت؛

سره و ناسره توئیت مهرداد ویسکرمی در مورد «سد معشوره»/ وقتی وزارت نیرو #وقت_کشی و #مانع_تراشی می کند

  • کد خبر : 74326
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۲۲
سره و ناسره توئیت مهرداد ویسکرمی در مورد «سد معشوره»/ وقتی وزارت نیرو #وقت_کشی و #مانع_تراشی می کند
ضرونی نوشت:اجحاف مسئولان وزارت نیرو در زمینه احداث و تکمیل «سد معشوره یا گاشمار» برکسی پوشیده نیست، هر مقدار نمایندگان با آرامی به این موضوع بپردازند، پاسخ وزارت نیز جز طفره رفتن،مانع تراشی و تعلل چیز دیگری نخواهد بود.

به گزارش کانون سبحان، اجحاف مسئولان وزارت نیرو در زمینه احداث و تکمیل «سد معشوره یا گاشمار» برکسی پوشیده نیست، هر مقدار نمایندگان با آرامی به این موضوع بپردازند، پاسخ وزارت نیز جز طفره رفتن،مانع تراشی و تعلل چیز دیگری نخواهد بود.

مهرداد ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد و چگنی در توئیتی با اشاره به دیدارش با مجری سد معشوره، اظهار داشته مطالعه نهایی سد حداکثر ظرف ۳ ماه آینده تمام می‌شود و تجهیزات در حال استقرار بوده و قرارداد اجرایی سد نیز انجام شده است.

در حالی که باید گفت، سد معشوره چهل سال روی آن مطالعه شده و مطالعه نهایی دیگری نمانده که روی آن انجام شود،این ترفند و مانع تراشی عوامل وزارت نیرو است که با وقت کشی های کوتاه مدت و بلند مدت، سعی در تعلل در تکمیل سد معشوره ای دارند که یکی از مصوبات قطعی اخیر ریاست محترم جمهوری در سفر به لرستان بوده و اعتبار مناسب آن نیز از منابع مختلف در نظر گرفته شده است.

در جلسه دیگری که اعضای مجمع نمایندگان با شخص وزیر نیرو داشتند ، همین مجری سد نیز حضور داشته و خود وزیر در پاسخ به گلایه برخی نمایندگان بر این مسئله تاکید کردند که مطالعات سد کامل شده و هیچ گونه مطالعه نهایی دیگری وجود ندارد؛ حال چه شده است شما در واکنش به این زمان بندی مجری سد واکنشتان منفعلانه بود و بلافاصله قبول کردید، درضمن فعلا قرارداد عملیات اجرایی آن وجود ندارد که خبر ازانعقاد شده است.

جناب آقای ویسکرمی، بایستی جلسات و پیگیری های شما در سطح شخص وزیر انجام شود نه اینکه با مجری سدی که از خود اختیاری ندارد جلسه برگزار کنید که هر بار یک حرف به گوشتان نرود و شما نیز قبول کنید.

سنگ‌هایی که وزارت نیرو می خواهد جلو معشوره قراردهد فقط با اتحاد نمایندگان لرستان برطرف می‌شود، باید مقتدرانه جلو کارشکنی ها ایستاد تا به سرانجام نهایی برسد،معشوره نیز در مرحله خوبی قرار دارد و فقط کمی همت می خواهد.

و العاقبة للمتّقین

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.