• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
فرمانده سپاه لرستان مطرح کرد:

شهیدان، عامل نزول نصرت الهی / جنگ تحمیلی قطعه‌ای ۸ ساله از انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 71825
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
شهیدان، عامل نزول نصرت الهی / جنگ تحمیلی قطعه‌ای ۸ ساله از انقلاب اسلامی است
سردار کشکولی با اشاره به اینکه شهیدان عامل نزول نصرت الهی هستند، گفت: جنگ تحمیلی قطعه‌ای ۸ ساله از انقلاب اسلامی است.

به گزارش کانون سبحان، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در اولین یادواره «شهدای روستاهای بخش مرکزی کوهدشت» که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: از همان روزهای ابتدایی دفاع مقدس، شهدا برای اخلاص آمدند و این اخلاص نصرت الهی را نازل کرد، شهدای ما، شهدایی جهانی هستند زیرا برای آزادی ابناء بشر قیام نمودند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس هرچه اتفاق افتاد شکوفایی و تعالی بود و هرکسی که دل در گرو دفاع مقدس داشت، مجاهد فی سبیل الله شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس دو فصل مجزا از هم نیست بلکه جنگ تحمیلی قطعه‌ای ۸ ساله از انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: شهدا شمع روشنگر و جهت‌بخش در مسیر صحیح بوده و غبارها را برچیدند، آنان ستاره‌هایی هستند که به فرموده امام راحل با این ستاره‌ها راه را گم نخواهیم کرد.

سردار کشکولی گفت: شهیدان عامل نزول نصرت الهی هستند، هر شهید، شهید آزادی بشریت بوده و رسالت جهانی دارد، زیرا اسلام دینی جهانی است، امروز به برکت خون شهدای مقاومت، رویه طالبان از ضد شیعی بودن و رفتار ضد بشری استحاله شده و در مسیر اینکه خشونت‌ها را از بین ببرد و شیعیان را قبول داشته باشد، ارتقاء پیداکرده و این ناشی از تأثیر شهدای جهانی بر رفتار آن‌ها است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: گفتمان مقاومت یعنی زیر بار طاغوت و ظلم نرویم، شهیدان ما شهید حفظ راهبری انقلابی هستند، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی اکسیری جهانی است که شعار راهبردی این شهدای عزیز بود.

وی گفت: یادواره‌های شهدا بزرگداشت دستیابی به این پیشرفت‌ها و موفقیت‌های شگرف و منزلت بی‌نظیری است که خداوند متعال به این ملت عنایت نمودند، بایستی بیشتر قدردان باشیم و از این پیروزی‌ها صیانت کنیم.

سردار کشکولی با اشاره به اهمیت مانور اخیر ارتش در مرز شمال غرب کشور، بیان کرد: این‌یک رزمایش مقتدرانه و بزرگ به شمارمی رود و هدف این بود که نشان بدهیم از دستاوردهایمان دفاع خواهیم کرد، بایستی اجتناب از طاغوت و بی‌اعتمادی مطلق به بیگانه را مدنظر داشته و همیشه راه نورانی شهدا را برای نسل جدید تبیین کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اهمیت مقوله‌هایی همچون تقویت وحدت ملی، یکپارچه کردن دولت و ملت و تبعیت مطلق از ولایت‌فقیه، گفت: هرچه دولت اسلامی‌تر بشود کامل‌تر است و هرچه سلوک دولتمردان با مردم وجودشان اسلامی باشد کارآمدتر خواهند بود و هر جا انسان مهذب بوده و اعتقاداتی دینی داشته حتماً موفق و رشد را با اثر و ماندگار می‌کند.

وی گفت: ما باید تلاش کنیم که این دولت موفق باشد، ما حامی استاندار جدید هستیم البته اگر نیاز باشد نقد مشفقانه هم خواهیم داشت، نقدی که از سر خیرخواهی و در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=71825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.