• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس مطرح کرد؛

ضرورت اتمام مماشات با رفتارهای آشوبگرانه/ دستگاه قضا با اغتشاشگران برخوردی قاطع داشته باشد

  • کد خبر : 75443
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
ضرورت اتمام مماشات با رفتارهای آشوبگرانه/ دستگاه قضا با اغتشاشگران برخوردی قاطع داشته باشد
حجت‌الاسلام مبلغی با اشاره به ضرورت اتمام مماشات با رفتارهای آشوبگرانه، گفت: دستگاه قضا با اغتشاشگران برخوردی قاطع داشته باشد.

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت‌و‌گو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: در تفاوت اعتراض و آشوب بایستی گفت که اعتراض حق مردم است ولی بایستی در چهارچوب نظام اسلامی و قانون صورت گیرد و درنهایت قانون کشور به آن رسیدگی کند.

وی افزود: مسئله آشوب ماهیتاً با اعتراض فرق دارد، در آشوب برخی به دنبال ساختارشکنی، هنجارشکنی و عدم رعایت قانون و هم‌چنین زیر سؤال بردن بسیاری از مسائل درست، اسلامی و انقلابی هستند؛ حساب این‌ها با مردم و معترضین متفاوت و جدا است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به پاره‌ای از جوانانی که تحت تأثیر افراد اغتشاش‌گر قرارگرفته‌اند توصیه می‌شود که مواظبت کنند کسانی از خارج کشور می‌خواهند کشور را به خطر بیندازند و یکی از نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی، پاره‌پاره کردن این کشور است، البته راه به‌جایی نخواهند برد.

وی تصریح کرد: بایستی مواظب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم، باید همه‌چیز در چهارچوب قانونی قرار گیرد و نباید در جامعه ساختار شکنانه عمل کرد.

مبلغی با تأکید بر ضرورت خدمت مطلوب به مردم در راستای رسیدگی به وضعیت معیشت مردم، بیان کرد: این بحث از توصیه‌های همیشگی مقام معظم رهبری بوده است، ما از دولت محترم خواهانیم که به‌صورت جهادی در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ماهیت انقلاب اسلامی ظلم‌ستیزی و ارائه خدمات رفاهی و بیشتر به مردم است، چه کسانی بهتر از این مردم که فداکار، مقاوم و با بصیرت هستند.

وی افزود: قطعاً کسانی که خارج از چهارچوب‌های قانون اساسی، حرکت کرده و نظم جامعه را برهم می‌ریزند در زمین دشمن بازی می‌کنند و از عوامل دشمن به شمار می‌روند؛ شورای عالی امنیت ملی بایستی مماشات با رفتارهای آشوبگرانه و تروریستی در کف خیابان را تمام کند و مسئولان قضایی نیز برخوردی قاطع و جدی را با عوامل اغتشاشگر داشته باشند.

مبلغی ضمن تسلیت در پی شهادت بسیجی جهادگر و مدافع امنیت «شهید سید روح‌الله عجمیان» بیان کرد: از شنیدن خبر شهادت این بسیجی جهادگر و مخلص که یکی از جوانان برومند کوهدشتی و ساکن در کرج بوده و توسط عده‌ای آشوبگر به‌صورت مظلومانه به شهادت رسیده است متأثر و ناراحت شدیم، ضمن تسلیت به خانواده شهید عجمیان، مردم ایران و شهرستان کوهدشت، از مسئولان ذی‌ربط خواستاریم که با عوامل این جنایت فجیع برخوردی قاطع صورت گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.