• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
امام جمعه موقت کوهدشت مطرح کرد:

ضرورت حمایت از تولید داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی در جامعه/با توجه به جولان کرونا دلتا، رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی لازم است

  • کد خبر : 71008
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
ضرورت حمایت از تولید داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی در جامعه/با توجه به جولان کرونا دلتا، رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی لازم است
حجت الاسلام گراوند با اشاره ضرورت حمایت از تولید داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی در جامعه، گفت: با توجه به جولان کرونا دلتا، رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی لازم است.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام محمدجواد گراوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: امروز یکی از مهم‌ترین فرایض دینی در جامعه به پا داشتن امربه‌معروف و نهی از منکر مربوط به همه امور است.

وی با اشاره به‌ضرورت ترویج آموزه‌های دینی، افزود: پیامبران و ائمه اطهار (ع) با احیای امربه‌معروف در جامعه، دستور خداوند متعال را اجرا می‌کنند.

امام‌جمعه موقت کوهدشت با اشاره به اینکه تذکر لسانی در جامعه وظیفه‌ای همگانی است، عنوان کرد: قیام امام حسین (ع) در کربلا برای امربه‌معروف و نهی از منکر و حفظ اسلام بود، به همین خاطر می‌باشد که دهه اول ماه محرم به نام دهه امربه‌معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه مؤمن بایستی جایگاه خود را برای شهادت درراه خدا آماده کند، تصریح کرد: شهادت امام حسین (ع) ویاران باوفایش در کربلا نشان داد که برای امربه‌معروف و نهی از منکر مرحله خون دادن خود و تمام اعضای خانواده نیز درراه خدا وجود دارد و این اهمیت والای این مسیر را نشان می‌دهد.

گراوند ضمن تبریک آغاز خدمت دولت سیزدهم، گفت: سران قوا به لحاظ فکری و سیاسی هماهنگ هستند و باروحیه جهادی و انقلابی برای خدمت صادقانه به میدان آمده‌اند و الآن مردم امیدوار به خدمت جهادی مسئولان هستند.

امام‌جمعه موقت کوهدشت با اشاره به تبیین سخنان اخیر مقام معظم رهبری، بیان کرد: امروز مسئله مهم کشور بحث کرونا است و بایستی مسئولان با تمام توان و جهادی در این راستا خدمت‌رسانی کنند، درزمینهٔ برنامه‌های کلان کشوری اولویت‌ها بایستی برنامه‌ریزی شود و اولین اولویت نیز مسئله اقتصادی است که یک مسئله اساسی برای دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

وی با اشاره به‌ضرورت حمایت از تولید داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی در جامعه، گفت: درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی خود مردم نیز بایستی مشارکت داشته باشند که به‌سرعت اقتصاد کشور را درست کنیم و همچنین بایستی درزمینهٔ ایجاد اشتغال برای جوانان کشور تلاش کرد زیرا امید آینده کشور به توان و نیروی جوان است.

گراوند با اشاره به‌ضرورت تلاش برای تقویت ارزش پول ملی و رفع مشکل برخی گرانی‌ها، بیان کرد: رجال سیاسی شهرستان با تعقل و صادقانه اگر ادعایی دارند بایستی به میدان خدمت به مردم وارد شوند و برای رضای خدا کاری کنند.

امام‌جمعه موقت کوهدشت گفت: امروز کرونا دلتا در جامعه جولان می‌دهد بایستی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و هم‌چنین در این راستا همه هیئات و مجالس عزای اهل‌بیت (ع) این مسئله را مدنظر داشته باشند، چراکه امروز جان مردم درخطر است و امیدواریم به‌زودی از این بیماری عبور کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=71008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.