• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت مطرح کرد:

ضرورت وجود یک سالن ورزشی مجهز در کوهدشت/ روند احداث سکوی تماشاگران زمین چمن مطلوب است

  • کد خبر : 72092
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۵۵
ضرورت وجود یک سالن ورزشی مجهز در کوهدشت/ روند احداث سکوی تماشاگران زمین چمن مطلوب است
رشیدیان با اشاره به‌ضرورت وجود یک سالن ورزشی مجهز در کوهدشت، گفت: روند احداث سکوی تماشاگران زمین چمن مطلوب است.

نعمت اله رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: با توجه به اینکه شاهد برگزاری مسابقات کشتی نونهالان کشور در کوهدشت بودیم، ضرورت وجود یک سالن ورزشی مجهز در شهرستان بسیار مشهود است.

وی افزود: امیدواریم با تزریق اعتبار مناسب روند احداث سالن چندمنظوره و دوهزارنفره کوهدشت که تابه‌حال 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، سرعت و شتاب بیشتری به خود بگیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت با اشاره به اینکه کوهدشت سرشار از استعدادهای ورزشی است، عنوان کرد: امیدواریم نماینده مردم در مجلس، به جهت سرعت بخشیدن به روند تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره شهرستان به ما کمک کند که ردیف اعتباری آن از استانی به ملی تغییر یابد.

وی تصریح کرد: سکوی تماشاگران زمین چمن ورزشگاه عالیپور دارای پیمانکار مطلوبی است و روند کار نیز به‌خوبی طی می‌شود به‌طوری‌که نمای بیرونی و بحث نصب صندلی‌ها تا پایان سال انجام و سال آینده نیز در صورت تزریق اعتبار مناسب فضای داخلی و تأسیسات آن مجهز خواهد شد.

رشیدیان گفت: با توجه به اینکه بار فوتبال شهرستان، الآن بر روی چمن مصنوعی است در تلاش هستیم که زمین چمن قدیمی که مربوط به حدود 26 سال پیش است اگر تخصیص مناسبی تزریق شود، درزمینهٔ کاشت چمن جدید که استاندارد باشد، اقدام کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی، بیان کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی خواهیم داشت و هم‌چنین مسابقاتی نیز به همین مناسبت در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار خواهیم کرد، امیدواریم با همکاری سازنده آینده بهتری برای ورزش این شهرستان ترسیم کنیم که در حد انتظارات مردم باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.