• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت مطرح کرد:

قدرت مسلم ایران در سلول‌های بنیادی و پزشکی/ پیشرفت انقلاب اسلامی بالاتر از میانگین کشورهای توسعه‌یافته است

  • کد خبر : 73239
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۴۳
قدرت مسلم ایران در سلول‌های بنیادی و پزشکی/ پیشرفت انقلاب اسلامی بالاتر از میانگین کشورهای توسعه‌یافته است
حجت‌الاسلام طهماسبی با اشاره به قدرت مسلم ایران در سلول‌های بنیادی و پزشکی، گفت: پیشرفت‌های پس از انقلاب اسلامی با قبل آن قابل‌مقایسه نیست و بالاتر از میانگین كشورهای توسعه‌یافته است.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی، بُعد اجتماعی در روابط اجتماعی بر اساس معیارهای انقلابی شکل گرفت، در زمان پهلوی ظلم، شراب‌خواری و زورگیری عربده‌کشان بیداد می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز خورشید انقلاب اسلامی در بُعدهای مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و… در حال تابیدن است، افزود: رژیم پهلوی وابستگی سیاسی زیادی به کشورهای بیگانه داشته و به‌عبارت‌دیگر غلامی حلقه به دوش برای آمریکا و انگلیس بود.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: در بعد اقتصادی ما یک مصرف‌کننده صرف بودیم و اگر صنایع محدودی نیز بود به‌صورت مونتاژ وجود داشت.

وی تصریح کرد: ایران پس از انقلاب اسلامی ایران به عضویت پیمان‌های بزرگی همچون شانگهای درآمده است والان درزمینهٔ های مختلفی پیشرفت داشته و به‌سرعت در حال طی کردن این مسیر است.

طهماسبی با اشاره به قدرت ایران درزمینهٔ صنعت سلول‌های بنیادی و پزشکی، گفت: برخی صنایع و قطعات مهم را ایران پس ازانقلاب، به کشورهای اروپایی مانند آلمان و فرانسه صادر می‌کند که ازاین‌دست نمونه‌ها در ابعاد مختلف وجود دارد.

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: انقلاب اسلامی به ایران عزت و سربلندی عطا کرد، ضرورت دارد ما این راه را تا پایان با قدرت ادامه دهیم.

وی گفت: پیشرفت‌های پس از انقلاب اسلامی با قبل آن قابل‌مقایسه نیست و بالاتر از میانگین کشورهای توسعه‌یافته است، برخی از دشمنان خارجی و فریب‌خوردگان داخلی همواره در حال سیاه نمایی در این راستا هستند، امروز ما مشاهده می‌کنیم در حوزه پزشکی و جاده‌سازی چقدر رشد و توسعه داشته‌ایم.

طهماسبی بیان کرد: باید واقعیت‌ها را مشاهده کرد، انقلاب اسلامی جوانان انقلابی خوبی را تربیت و پرورش داد، تئوریسین‌ها جهانی همواره از نقش سازنده مقام معظم رهبری در اقتدار انقلاب اسلامی تأکیددارند به‌طوری‌که محاسبات دشمن، با هدایت وهوشیاری ایشان همواره با شکست مواجه شده است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به توانمندی ایران در حوزه صنایع بزرگ سدسازی، گفت: ما اهل منطق و گفتگو هستیم، در مسئله برجام این‌طرف مقابل بود که به تعهدات خود پایبند نبود، ما در این راستا از حق ملت ایران کوتاه نخواهیم آمد.

وی با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد، بیان کرد: تابه‌حال سابقه نداشته است که کسی جرأت شلیک یک یک گلوله را به سمت آمریکایی‌ها داشته باشد ولی بااقتدار ایران اسلامی نشان داد همواره از هیچ‌کسی هراس نداشته و راه خود را بااقتدار ادامه می‌دهد.

طهماسبی گفت: برخی مشکلات که وجود دارد به خاطر سو مدیریت بعضی افراد است، بایستی استقلال فکری داشته باشیم و با تکیه به توان داخلی جوانان را حمایت کرد و خود باروی و ما می‌توانیم را به اثبات برسانیم همان‌طوری که این  نیزمحقق شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.