• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس مطرح کرد:

لزوم تسریع در انعقاد قرارداد برای ساخت معشوره

  • کد خبر : 74375
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۷
لزوم  تسریع در انعقاد قرارداد برای ساخت معشوره
حجت الاسلام مبلغی ،گفت: تسریع در انعقاد قرارداد برای ساخت معشوره باید در دستور کار وزارت نیرو قرار گیرد.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام و المسلمین مبلغی در دیدار با معاون آب و آبفای وزیر نیرو مشکلات عدیده حوزه انتخابیه خود و مطالبات مردم را مورد بحث و گفتگو قرار داد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تاکید بر اجرای هر چه سریع‌تر احداث سد معشوره، تسریع وزارت نیرو را در انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم‌الانبیاء به جهت آغاز عملی و اجرایی ساخت سد معشوره، مطالبه اصلی مردم لرستان دانست.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در  مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی سرمایه گذاران مختلف از جمله سرمایه گذاران چینی برای انجام کار در قالب تهاتر نفت بیان داشت: هماهنگی‌های لازم با قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام شده و به محض انعقاد قرارداد پروژه وارد مرحله اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام مبلغی با اشاره به عدم‌کفاف آب سد معشوره برای تمامی دشت‌های کوهدشت  و رومشکان خاطر‌نشان کرد: اجرای پمپاژ آب از رودخانه سیمره برای دشت های کوهدشت و رومشکان ضروری است.

وی تخصیص‌آب از رودخانه سیمره را مطالبه به حق مردم دانست و خاطر نشان کرد به دلایل متعدد شرعی، حقوقی، عقلی، عرفی، وجدانی و انسانی مردم ما حق استفاده از آب رودخانه سیمره را دارند و دشت های منطقه باید از آب این رودخانه بهره‌مند شوند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان ضمن اشاره به نیاز سد خسروآباد به اعتبارات برای مطالعات فاز دوم بیان داشت: مبلغ سه میلیارد تومان برای اجرای مطالعات فاز دوم سد خسروآباد باید تعیین اعتبار شود.

وی با اشاره به نیمه کاره ماندن عملیات فاضلاب شهری کوهدشت عنوان کرد: برای تکمیل فاضلاب شهری کوهدشت و نیز رومشکان درخواست اعتبار داریم.

در ادامه مهندس جوانبخت معاون آب و آبفای وزیر نیرو ضمن قانع شدن در رابطه با بحث حجت‌الاسلام مبلغی در مورد حق‌آبه و برداشت‌آب از رودخانه سیمره برای مردم کوهدشت و رومشکان، نسبت به تسریع در انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیاء قول مساعد داد و دستور لازم را در این خصوص به معاون خود صادر کرد داد. وی همچنین در موارد دیگر قول مساعد داد./

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.