• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
یادداشت؛

مجاهدان خط مقدم امروز، مادران و دختران ایرانی هستند!

  • کد خبر : 74557
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
مجاهدان خط مقدم امروز، مادران و دختران ایرانی هستند!
آزادبخت نوشت:علة العلل همه پیشرفت‌ها و رشد ها، در همه شاخه ها و زمینه ها، «نیروی انسانی کارآمد» است که رابطه تنگاتنگ با «جوانی جمعیت» دارد، «جوانی جمعیت» هم معلول «فرزند آوری» به صورت مداوم و مستمر با ضریب منطقی و کنترل درست و عقلانی است و در نهایت «فرزند آوری» هم معلول «ازدواجی سالم» است.

به گزارش کانون سبحان، فراوانی ثروت، خدمات شهری، صنعتی، علمی-آموزشی، درمانی و…، گستردگی تسلیحات نظامی و امکانات امنیتی؛ همه و همه عوامل تعیین کننده قدرت یک کشور در ابعاد مختلف محسوب می‌شوند.

برای مقابله با قدرتمند شدن یک کشور می‌توان ثروت‌هایش را بلوکه کرد. یا می‌توان با قراردادی، تسلیحات و قدرت نظامی و امنیتی‌اش را محدود نمود. یا جلوی رشد و گسترش زیرساخت های علمی و صنعتی او را سدّ کرد.

همه این راه‌ها معقول و ممکن‌اند؛ لکن چیزی وجود دارد که منشأ اصلی همه این شاخصه‌های قدرت است. صنعت، علم، قدرت نظامی و… بدون آن، به هیچ وجه قابل دستیابی نیستند، و در صورت دستیابی هم قابل بقاء و استمرار نمی‌باشند.

«جوانی جمعیت» یا به عبارتی «نیروی انسانی» عامل اصلی قدرت یا عدم قدرت یک جامعه می‌باشد. علة العلل همه پیشرفت‌ها و رشد ها، در همه شاخه ها و زمینه ها، «نیروی انسانی کارآمد» است که رابطه تنگاتنگ با  «جوانی جمعیت» دارد، «جوانی جمعیت» هم معلول «فرزند آوری» به صورت مداوم و مستمر با ضریب منطقی و کنترل درست و عقلانی است و در نهایت «فرزند آوری» هم معلول  «ازدواجی سالم» است.

اما در دهه های گذشته، به علت عدم مطالعه دقیق، کوتاهی مسئولان و در رأس آن «نفوذ»، تصمیم های نادرستی اتخاذ شد که پیری جمعیت کشور را در پی داشته است.

خطرات فراوان پیری جمعیت، بر هیچ کسی پوشیده نیست. در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی، علمی، نظامی، امنیتی، صنعتی و… شدیدترین تهدیدها و خطرات را به دنبال دارد.

اما با توجه به تحلیل برخی عوامل موجود در کشورمان، پیر شدن و بسته شدن پنجره جمعیتی، علاوه بر همه تهدیدهای پیش گفته که جنبه‌ای عمومی و فراگیر بین همه کشورها دارند. برخی تهدیدهای خاص، فقط در کشور ایران و شاید تعداد انگشت شماری از کشورهای دیگر موجود است.

«جنگ داخلی و تجزیه» و در بهترین شرایط «تقسیم ریاست قوای سه گانه بین مذاهب مختلف» نتیجه بسته شدن پنجره جمعیتی در ایران است.

لذا جمعیت شیعه؛ یعنی زنان و مردان جهادگر شیعی باید این کار را یک جهاد به معنای واقعی کلمه بداند. یقینا این کار در زمان کنونی و با شرایط سخت اقتصادی و فرهنگی، اگر از جهاد با جان بیشتر نباشد، کمتر نیست و رضایت قلبی امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را با خود به همراه دارد.

لذا مادران و دختران شیعه معتقد به انقلاب، اگر آرزوی جهاد و یاری امام زمان و رهبرشان را دارند، خط مقدم جهاد ایشان همین مسئله فرزند آوری و تربیت سربازانی برای جهاد در رکاب حضرت است. ان شاء الله.

ای زنان تاریخ ساز در عرصه مهدویت! کاری کنید که بیشتر جمعیت آینده کشور، از فرزندان تربیت شده در دامان شما خوبان باشد.

و در نهایت باید بگوییم که هر جهادی در راه خدا سخت است، پس جوانان حزب اللهی سختی این جهاد را به خاطر خدا تحمل کنید.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.