• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

مجوز احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی رومشکان اخذ شده است

  • کد خبر : 72230
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
مجوز احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی رومشکان اخذ شده است
حجت‌الاسلام مبلغی با اشاره به طرح سؤال از وزیر نیرو در مجلس، گفت: مجوز احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی رومشکان صادر شد و به‌زودی نیز در ردیف اعتباری بودجه ۱۴۰۱ برای آن تخصیصی داده خواهد شد‌.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی ظهر امروز در آئین افتتاح جشنواره بزرگ فرهنگی هنری رومشکان ضمن تبریک سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص) منشأ خیرات و برکات فراوانی برای همگان بوده و افتخار ما این است که از محبان ایشان و فرزند گرامی‌شان امام جعفر صادق (ع) هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مستعد و عظیم رومشکان در زمینه‌های مختلف، افزود: از خیران ارجمندی که درزمینهٔ تجهیز پارک کودکان و کتابخانه شهرستان رومشکان اهتمام ورزیدند تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به جهت رفع مشکل آب، تمام تلاش خود برای انتقال آب از سد سیمره به رومشکان را خواهیم کرد، قبل از رأی به وزیر نیرو نیز از ایشان نیز قول مساعد را گرفتیم که بایستی این مطالبه به‌حق را عملی کند.

وی تصریح کرد: علی‌رغم قول مساعد از وزیر نیرو هم‌زمان در مجلس طرح سؤالی علیه او جهت تسریع در اجرای مطالبه مردم را خواهم داشت، زیرا وقت نداریم منتظر بمانیم که چه زمانی وزیر به قول خود عمل می‌کند.

مبلغی گفت: ما درراه دفاع از منافع به‌حق مردم شریف و انقلابی و پای‌کار رومشکان کوتاه نمی آبیم و برای احقاق حق مردم همه‌جانبه تلاش خواهیم کرد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: علی‌رغم تجهیز درمان بستر و فعالیت آن، در راستای رفع مشکلات مردم، با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز بیمارستان ۶۴ تختخوابی برای رومشکان اخذشده و کارهای آن در حال انجام است و به‌زودی نیز در ردیف اعتباری بودجه ۱۴۰۱ برای آن تخصیصی داده خواهد شد‌.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم بزرگ‌ترین عبادت بوده و رضایت الهی را در پی دارد، گفت: همه بایستی با اتحاد، همدلی و مطالبه گری به‌حق در راستای رفع مشکلات تلاش کنیم و برای اینکه جامعه توسعه یابد مطالبه گری ها و انتقادات منصفانه در جامعه وجود داشته و پویا باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.