• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
تذکر شدید نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس به مسئولان استانی:

 مدیران متخلفِ باندباز و حاشیه ساز را سرجای خود خواهیم نشاند/ خدمت صادقانه به مردم باید سرلوحه مدیران کل باشد

  • کد خبر : 73952
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۱۰
 مدیران متخلفِ باندباز و حاشیه ساز را سرجای خود خواهیم نشاند/ خدمت صادقانه به مردم باید سرلوحه مدیران کل باشد
حجت الاسلام مبلغی با اشاره به اینکه مدیران متخلفِ باندباز و حاشیه ساز را سرجای خود خواهیم نشاند،گفت: خدمت صادقانه به مردم باید سرلوحه مدیران کل باشد.

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام ولمسلمین محمدرضا مبلغی در نطق پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رومشکان ضمن گرامیداشت یوم الله قدس، به مدیرانی که به جای خدمت صادقانه به مردم، دنبال گروه گرایی و حواشی هستند هشدار داد.

حجت الاسلام مبلغی گفت: بر اساس قانون وظیفه نمایندگان «نظارت» بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و «تذکر» در صورت لزوم است؛هر یک از دستگاه های اجرایی؛ در هر جایی و به هر گونه ای تخلفی داشته باشند و یا نسبت به وظایفشان دچار انحراف شوند، نمایندگان می توانند ورود کنند.

وی افزود: توصیه من به همه مدیران کل محترم استان لرستان این است که بر اساس شعار ریاست محترم جمهور جناب آقای رئیسی، فارغ از هر مسئله تمام تلاش خود در جهت خدمت رسانی صادقانه به مردم عزیز ، بزرگ و شریف لرستان داشته باشند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد: همین جا هم به مدیرانی که به دنبال باندبازی ، گروه گرایی و حاشیه سازی باشند هشدار و تذکر پیشاپیش می‌دهم،کسانی که به جای خدمت به مردم بزرگ  به دنبال بالا آوردن آن و پایین آوردن این هستند، بدانند که جواب خود را خواهند گرفت؛ وزیران در هر وزارتخانه زیر نظر و نظارت نمایندگان هستند و ما از طریق وزیر، مدیر کل متخلف را سرجای خود خواهیم نشاند.

وی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده شما مردم عزیز و بزرگوار، همواره سعی ام بر آن بوده که با وسعت نظر با مسائل روبرو شوم ولی اگر کسی یا کسانی بخواهند از این وسعت نظر ، سوء استفاده کنند قطعاً ناموفق خواهند بود.

مبلغی بیان کرد: آنچه برای بنده در پیشگاه خداوند و شما مردم عزیز، مهمترین مهم است، خدمت صادقانه به شماست.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: مردم ما در ۴۰ سال گذشته ضربه باند بازی و گروه گرایی و تنگ نظری ها و این گونه امور را خورده‌ و دیده اند و نتیجه ای جز فقر و عقب افتادن از قافله پیشرفت و جا ماندن از همه امکانات کشوری برایشان نداشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.