• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
مهدی طارمی:

می‌توانم جایزه پوشکاش را بگیرم/ گل به چلسی برایم هیجان انگیز نیست

  • کد خبر : 72649
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
می‌توانم جایزه پوشکاش را بگیرم/ گل به چلسی برایم هیجان انگیز نیست
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو گفت: گلم به تیم چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را هفت، هشت بار تماشا کردم ولی این گل برایم هیجان انگیز نیست!

به گزارش کانون سبحان، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در فصل گذشته مسابقات لیگ قهرمانان اروپا موفق شد یک گل زیبا و قیچی برگردان را برابر تیم چلسی انگلیس به ثمر برساند. این گل طارمی در کنار ۱۰ گل دیگر از سراسر جهان یکی از گزینه های جایزه زیباترین گل سال فوتبال جهان شده است و احتمال دارد این جایزه را که به گل «پوشکاش» معروف است، از آن خود کند.

طارمی در آستانه رویارویی پورتو با اتلتیکو مادرید اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا درباره این گل خود صحبت و اظهار امیدواری کرد که جایزه پوشکاش را از آن خود کند.

طارمی در این خصوص به شبکه TNTSports برزیل درباره اینکه تاکنون چند بار گلش به چلسی را تماشا کرده است، گفت: هفت، هشت بار تماشا کردم. دفعات زیادی این نحوه گلزنی را در ایران، قطر و تیم ملی امتحان کرده بودم. دو بار توپهایم به تیرک خورد و بدشانس بودم.

مهاجم ایرانی پورتو افزود: سال قبل خوش شانس بودم و توانستم اینطور گل بزنم. به همین دلیل برایم هیجان انگیز نیست چون قبل از آن بارها این کار را امتحان کرده بودم.

طارمی در پاسخ به این سئوال که «آیا فکر می کنید گل شما جایزه پوشکاش را بگیرد؟» گفت: بله؛ گل من در میان گزینه ها است و می توانم این جایزه را بگیرم. بستگی دارد که چه کسی رای بیاورد. منتظر هستم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.