• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
یادداشت؛

نفرت آگاهان از آمریکا

  • کد خبر : 75448
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
نفرت آگاهان از آمریکا
ساعدپور نوشت: هر کسی ماهیت نظام استکباری و حرکت های ضدبشری آمریکا را بداند به شدّت از آن تنفر پیدا می کند.

به گزارش کانون سبحان، هر کسی ماهیت نظام استکباری و حرکت های ضدبشری آمریکا را بداند به شدّت از آن تنفر پیدا می کند.ماهیّت نظام آمریکا از زبان ترامپ بیان شد؛ آنجا که گفت:حمایت ما از عربستان به خاطر این است که عربستان برای آمریکا گاو شیرده است.این یک حرف حقی بود که از دهان آن آدم دیوانه خارج شد.عقل اقتضا می‌کند که عقلا این حرف حق را بشنوند؛مردم آگاه وبصیر ایران این نظام ضد بشری را به خوبی شناخته اند.

این نظام منافع طلب به هر کجا پا بگذارد جز فساد وتباهی به بار نمی آورد.قرآن کریم به زیبایی ماهیّت این نوع حکومت هارا بیان فرموده است:« اِنَّ اَلمُلوکَ اِذا دَخَلَوا قَریَهً اَفسَدُوها وَجَعَلُوا أَعِزَّهَ أَهلِهَا أَذِلَّهً وَ کَذَلِکَ یَفعَلونَ» نمل/۳۴  پادشاهان مستکبر هنگامی که وارد منطقه آبادی شوند آن را به فساد و تباهی می کشند،و عزیزان آن جا را ذلیل می کنند (آری) روش آنان همواره این گونه است.

آگاهان واقف به جنایت های بی شمار آمریکا نسبت به کشور های جهان هستند.در ایران سازمان سیا آمریکا به همکاری سازمان های امنیّتی اسرائیل و انگلستان سازمان جهنمی ساواک را درست و افرادی را در آمریکا تعلیم دادند و ایران را به یک زندان بزرگ تبدیل کردند.موزه عبرت در تهران گویای سند جنایت های آمریکا در این زمینه است.

کودتای ننگین ۲۸مرداد۱۳۳۲ که دولت قانونی مصدق را ساقط کردند توسط آمریکا و انگلستان طراحی و انجام شد.اعتراف بانیان کودتا و به خصوص جلد اول ظهور و سقوط حکومت پهلوی نوشته حسین فردوس بازرس دولت محمد رضا سند محکمی از آن جریان است. طراحی و اجرای غائله های کردستان،ترکمن صحرا،خلق عرب،خلق مسلمان،فاز نظامی منافقین سال ۶۰ و طراحی کودتا ها ساخته و پرداخته سازمان سیا است.مستند این جنایت ها اسناد لانه جاسوسی آمریکاست که طی ۸۰ جلد منتشر شده است.آمریکا به صدام افلقی چراغ سبز نشان داد که به ایران حمله کند در این زمینه مذاکره رامسفلد آمریکائی با صدام که بعدا افشا شد گواه این جنایت است.

تحریم های شکننده و دشمنی مستقیم آمریکا نسبت به مردم عزیز ایران و جلوگیری از ماسک و دارو هایی که برای کودکان جنبه حیاتی داشت گواه ضد بشر بودن این نظام منفور استکباری است.این نظام به هر کجا پا گذاشته است تباهی و فساد به بار آوره است که از همه آنها به صورت مشروح فاکتور می گیریم.و اما مختصراً قابل ذکر است که در ژاپن با بمب اتم از شهر های هیروشیما و ناکازاکی جان ۲۰۰هزار نفر را گرفتند.در ویتنام یک میلیون نفر بیگناه را قتل عام کردند.در عراق،افغانستان،سوریه و… فاجعه به بار آوردند. در جریان به وجود آوردن داعش می خواستند آرزوی نرون دیکتاتور اروپای باستان را تحقق ببخشند که آرزو کرده بود ای کاش بشریت یک گردن می داشت تا بایک ضربه شمشیر آن را قطع می کردم.آمریکائی ها به اعتراف خانم کلینتون وزیر وقت آمریکا داعش را برای این منظور درست کردند. ولی طرح های نظامی شهید حاج قاسم سلیمانی داعش را نابود کرد. و آمریکا انتقام داعش را از حاج قاسم سلیمانی و المهندس گرفت. و الآن یک مشت آدم شرور و شیاد بی حکومت هرجایی را به جان مردم جهان انداخته اند و دارند به نیابت از آمریکا خون مردم بی گناه را میریزند.حوادث اخیر هم علناً کار آمریکا است.آنها در مرعی و منظر جهانیان گفتند: ما در صورتی اغتشاشات را متوقف می کنیم که ۱- ایران بدون قید و شرط به برجام برگردد ۲-دست از رویکرد به شرق بردارد و به غرب گرایش پیدا کند ۳-نفت را به صلاح دید ما بفروشد ۴-در منطقه مثل عربستان عمل کند.

در این خواسته های باقید و شرط،تصریح شده است که وطن فروش های آن ور آبی و عوامل داخلی آن ها حَمِلَه و عَمِلَه باجیره و مواجب آمریکا هستند و می خواهند از مردم ایران انتقام شکست هایشان را بگیرند. در این جا یک سوال مطرح است که چرا می خواهند از مردم ایران انتقام بگیرند؟ در جواب باید گفت:آن ها به خوبی می دانند که رکن رکین انقلاب اسلامی مردم با بصیرت هستند؛ و واقف اند تا کنون از مردم ضربات مهلکی دریافت کرده اند.این مردم بودند که حول محور امام(ره) انسجام پیدا و طومار رژیم منحط پهلوی را در هم پیچیدند.و خاک مقدس ایران اسلامی را از وجود نحس آمریکایی ها و صهیونیست ها پاک کردند و شاخ و دندان آن ها را شکستند و منافع نامشروع آن هارا در مخاطره انداختند.

این مردم بودند سفارت آمریکا را که نقش ستاد هماهنگ کننده ضد انقلاب را ایفا می کرد تسخیر و آمریکا را تحقیر و پوشالی بودن اورا به جهان اعلام کردند. این مردم بودند که قائله های تجزیه طلبانه مزدوران آمریکایی در کردستان،سیستان و بلوچستان،ترکمن صحرا،خوزستان را خنثی و توطئه آن ها را نقش بر آب کردند.

این مردم بودند جلوی تهاجم صدام به میهن اسلامی را گرفتند و آن ها را تا فراسوی مرز های ایران تار و مار کردند که به تحریک آمریکا آن اشتباه محاسباتی را مرتکب شدند.این مردم بودند در جریان فاز نظامی منافقین سفاک،ایستادند و دوازده هزار قربانی تقدیم کردند ولی نگذاشتند ایران اسلامی به دست بیگانگان بیفتد.

این مردم بودند که بعد از طوفان سهمگین رحلت امام با امام خامنه ای بیعت کردند و سر عهد پیمان خود محکم ایستادند و دنیا را به اعجاب وا داشتند.این مردم بودند شبه کودتای ۱۸ تیر۱۳۷۸ و فتنه خطرناک ۸۸ و … را خنثی کردند.

این مردم اند که الآن دارند در مقابل یک جنگ چند لایه و ترکیبی ایستاده و دارند یک شکست مفتضحانه تاریخی را بار دیگر نسیب دشمنان قسم خورده ایران اسلامی می کنند؛ به یاری خدای تبارک و تعالی خفاش های شب پرست تاب و توان حضور خورشید تابناک ولایت و ولایتمدار هارا ندارند.

مردم انقلابی ما توصیه قرآنی دفاع از رهبر الهی را به زیبایی پذیرفته اند:(( وَلا یَرغَبوا باَنفُسِهِم عَن نَفسِهِ)) توبه/۱۲۰ و برای حفظ جان خویش، از جان رسول خدا(ص) چشم پوشی نکنید. این مردم به تبعیّت از حضرت عباس(ع) جان خود را سپر بلای امام و آقا کردند و خواهند کرد.

«بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت/سر خم می سلامت بشکست اگر سبویی»

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75448
  • نویسنده : محمدکرم ساعدپور، تحلیلگر مسائل سیاسی و بین الملل
  • 276 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.