• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امیدآفرینی در جامعه است

  • کد خبر : 71898
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۵۳
نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امیدآفرینی در جامعه است
حجت‌الاسلام طهماسبی گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امیدآفرینی در جامعه است.

ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار  کانون سبحان، اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت، ایثار و امیدآفرینی در جامعه است و بایک روحیه مردمی خدمت‌رسانی خالصانه ای دارد.

وی افزود: جامعه نگری، جامعه‌محوری، آمایش سرزمینی، پویایی، هماهنگی نظام‏مند، پایدار، پیشگیری، امنیت نرم‌افزاری، گستردگی و فراگیری، نهادمندی دقت، صحت و سرعت، رویکرد علمی تخصصی، فراجناحی بودن، مشارکت نظارت همگانی و نوسازی در پلیس را ازجمله این اصول ۱۴ گانه نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به تبیین وظایف مهم پلیس، عنوان کرد: در دین گاهی اوقات رأفت برای برخی افراد به‌کاربرده نمی‌شود، فردی که جنایتی عمداً مرتکب شده باید اعدام شود، ترحم باید حکیمانه باشد.

وی تصریح کرد: امروز فضای مجازی به بلای مجازی تبدیل‌شده است و بایستی از این چاقوی دو لب به نحو احسن استفاده برد که ضرر آن متوجه خودمان نشود.

طهماسبی ضمن تقدیر از تلاش نیروهای خدوم انتظامی، گفت: امنیت و تأمین آن مسئله بسیار مهمی در جامعه به شمار می‌رود و به عبارتی بسیار گسترده بوده و تاریخی به بلندای تاریخ بشر دارد.

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: امنیت عاریه‌ای به درد نمی‌خورد که آمریکا و صهیونیست برای آنان تصمیم بگیرند، الحمدالله جمهوری اسلامی ایران به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای امنیتی مستقل و پایدار است و مقتدرانه به‌پیش می‌رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=71898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.