• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

رئیس‌جمهور و دولت، لرستان را از تنش شدید آبی نجات دهند

  • کد خبر : 72675
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
رئیس‌جمهور و دولت، لرستان را از تنش شدید آبی نجات دهند
نماینده کوهدشت در مجلس از رئیس جمهور و وزیر نیرو خواست در سفر استانی به لرستان از سدهای در حال احداث بازدید کرده و بودجه آن را تخصیص دهند؛ چراکه لرستان در تنش شدید آبی است.

به گزارش کانون سبحان،محمدرضا مبلّغی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تبریک ۱۶ آذرماه روز دانشجو بیان کرد: لرستان در تنش شدید آب قرار داشته و علاوه بر آب کشاورزی در حوزه آب شرب نیز با مشکل جدی مواجه است. چرا در تصمیم گیری ها نسبت به مشکلات آبی شهرهای لرستان هیچ بحثی مطرح نمی شود، مگر می شود این استان از آب شرب و کشاورزی بی بهره باشد، در حالی که منشأ آب است؟

وی در ادامه افزود: چرا وزارت نیرو در احداث سد معشوره لرستان تعلل کرده و هیچ جدیتی ندارد؟ آیا در این رابطه مردم حقی ندارند یا اینکه داستان چیز دیگری است؟ ما می خواهیم وزارت نیرو سیاست های غلط گذشته را ادامه ندهد. همچنین با توجه به اهمیت احداث سد معشوره لازم است رئیس جمهور و یا وزیر نیرو از محل احداث این سد بازدید کنند.

نماینده کوهدشت با بیان اینکه روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه با مشکل جدی آب شرب رو برو هستند، تصریح کرد: چرا بودجه لازم برای آب شرب مردم در شهرستان های کوهدشت و رومشکان تخصیص داده نمی شود، از این رو لازم است دولت و وزارت نیرو به مساله آب شرب مردم حوزه انتخابیه ام و همچنین نسبت به احداث سد در این مناطق توجه کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.