• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

هیلاری کلینتون: تحریم های بیشتر علیه ایران یک اشتباه راهبردی است

  • کد خبر : 2805
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱

   وزیر خارجه سابق آمریکا با حمایت از موضع رییس جمهوری این کشور درمخالفت با فشار کنگره برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران گفت: اعمال تحریم های تازه علیه ایران یک اشتباه جدی راهبردی است.             به گزارش”کانون سبحان” به نقل از  پایگاه اینترنتی ‘ان بی سی نیوز’، ‘کلینتون’ […]

   وزیر خارجه سابق آمریکا با حمایت از موضع رییس جمهوری این کشور درمخالفت با فشار کنگره برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران گفت: اعمال تحریم های تازه علیه ایران یک اشتباه جدی راهبردی است.

 

 

 

 

 

 

به گزارش”کانون سبحان” به نقل از  پایگاه اینترنتی ‘ان بی سی نیوز’، ‘کلینتون’ کاندیدای دمکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی آمریکا که در نشستی در ‘بانک بازرگانی امپریال’ کانادا ، با اشاره به تلاش برخی جمهویخواهان در کنگره کشورش برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران گفت : این اقدام مانع از ادامه گفت وگو ها با ایران می شود و این مساله به اعتقاد من یک اشتباه استراتژیک بسیار جدی خواهد بود.

وی افزود: ما نباید مانع از ادامه گفت وگوهایی شویم که می دانیم به نتیجه خواهد رسید.

باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا هفته جاری در سخنرانی سالانه خود در کنگره این کشور با هشدار به جمهوریخواهان و مخالفان ادامه مذاکرات هسته ای با ایران ، هشدار داد اعمال هرگونه تحریم های تازه علیه ایران را با استفاده از اختیارات قانونی وتو می کند.

برخی از نمایندگان جمهوریخواه کنگره آمریکا که اعضای این حزب قدرت را در مجالس این کشور در اختیار دارند ،تلاش می کنند تحت فشار و لابی ژریم صهیونیستی از تداوم مذاکرات هسته ای میان گروه 1+5 با ایران جلوگیری و این گفت و گو ها را به بن بست بکشانند.

ایرنا

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.