به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، صبح امروز، در روز ۱۳ بدر، اداره محیط زیست کوهدشت با همکاری شهرداری، برنامههای متنوعی در راستای گرامیداشت روز طبیعت و حفظ محیط زیست اجرا کرد: دیدار با جانشین انتظامی شهرستان با هدف هماهنگی بیشتر در حفظ امنیت تفرجگاهها، توزیع کیسههای زباله بین شهروندان قبل از ورود به طبیعت به منظور جمعآوری زبالهها و جلوگیری از آلودگی، و توزیع نهالهای رایگان بین گردشگران در محل “نوروز مالگه” به منظور ترویج فرهنگ درختکاری و افزایش سرانه فضای سبز از جمله این اقدامات بود.
این تلاشها نشاندهنده تعهد مسئولین و شهروندان کوهدشت به حفظ محیط زیست و داشتن طبیعتی پاکیزه است.
انتهای خیر/

