به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، ظهر امروز، به مناسبت بزرگداشت روز معلم، مراسمی شامل نماز جماعت و ضیافت ناهار در محل دانشگاه آزاد کوهدشت برگزار شد.
در این مراسم، حجت الاسلام روشنی، امام جماعت، و حبیب دهقان، ریاست دانشگاه آزاد کوهدشت، به همراه اساتید دانشگاه حضور داشتند.
پس از برگزاری نماز و صرف ناهار، اساتید دانشگاه لوح تقدیر روز استاد و معلم را از دست ریاست دانشگاه دریافت کردند.
انتهای خبر/

