• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026
کارمند هلال احمر کوهدشت:

هلال احمر ارگانیست که شبانه روز در خدمت مردم است

  • کد خبر : 87292
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۶
هلال احمر ارگانیست که شبانه روز در خدمت مردم است
کارمند هلال احمر کوهدشت، گفت: هلال احمر کوهدشت، همانند سایر شعب ها در سراسر کشور، آماده خدمت شبانه روزی به مسافران و مردم است.

زینب نوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، در خصوص خدمت رسانی به مسافران نوروزی در کوهدشت، اظهار داشت.: هلال احمر کوهدشت، همانند سایر شعب ها در سراسر کشور، برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی داشت.

وی افزود: ما چندین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان داشتیم که به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران بودند. این خدمات شامل ارائه کمک‌های اولیه، تامین سوخت، تعمیر خودروهای دچار نقص فنی در حد امکان، و انتقال مصدومان به مراکز درمانی بود.

کارمند اداره هلال احمر کوهدشت، خاطر نشان کرد: در پایگاه‌ها و همچنین با همکاری سایر نهادها، بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی کننده و … به مسافران ارائه می‌شد. به ویژه با توجه به شرایط شیوع بیماری‌های مختلف، این اقدام بسیار اهمیت داشت.

نوری، عنوان کرد: ما سعی کردیم به مسافران در یافتن مسیرهای مناسب، مراکز اقامتی و … کمک کنیم. این کار بیشتر از طریق ارائه اطلاعات و نقشه به مسافران انجام می‌شد.

وی بیان کرد: در مواقع اضطراری و برای مسافرانی که در شرایط بحرانی قرار گرفته بودند، سعی می‌شد مواد غذایی و نوشیدنی مورد نیاز آن‌ها تامین شود.

کارمند هلال احمر کوهدشت، مطرح کرد: در برخی از پایگاه‌ها، خدمات پزشکی اولیه مانند پانسمان و تزریق توسط پرسنل پزشکی ارائه می‌شد. در مواردی که نیاز به مراقبت‌های تخصصی بود، مصدومین به مراکز درمانی منتقل می‌شدند.

نوری در پاسخ به اینکه در طول ایام نوروز موارد اضطراری خاصی وجود داشته، عنوان کرد: خوشبختانه امسال موارد اضطراری جدی نداشتیم. اما چند مورد تصادف جزئی و خرابی خودرو که نیازمند کمک‌های اولیه بود، داشتیم که به سرعت به مسافران کمک رسانی شد. همکاران ما با سرعت عمل و تخصص خود توانستند خدمات لازم را ارائه دهند و از بروز حوادث جدی‌تر جلوگیری کنند.

وی در پایان گفت: از همه همکاران در هلال احمر کوهدشت که شبانه‌روز در خدمت مسافران بودند، کمال تشکر را دارم. همچنین از همه هموطنان عزیز که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت نکات ایمنی، به کاهش حوادث کمک کردند، قدردانی می‌کنم. امیدوارم سال جدید سالی پر از سلامتی و شادی برای همه باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=87292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.