• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 June - 2026

اهدای خون کارکنان انتظامی کوهدشت؛ الگویی برای تعهد اجتماعی

  • کد خبر : 89305
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۴ - ۲۳:۲۵
اهدای خون کارکنان انتظامی کوهدشت؛ الگویی برای تعهد اجتماعی
همزمان با گرامیداشت هفته فراجا، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان، در اقدامی انسان‌دوستانه خون خود را اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کانون سبحان، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت، همزمان با گرامیداشت هفته فراجا، با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان، اقدامی خداپسندانه و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود را به نمایش گذاشتند و خون اهدا کردند.

منصوره مرادی، رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان کوهدشت، ضمن قدردانی از این اقدام انسان‌دوستانه پرسنل فراجا، مشارکت آنان را الگویی برای جامعه دانست. وی اظهار کرد: کارکنان انتظامی با حضور پرشور خود در پایگاه انتقال خون، بار دیگر روحیه ایثارگری و خدمت به همنوع را به نمایش گذاشتند.

مرادی افزود: حضور این عزیزان در هفته‌ای که به نام آنان مزین است، پیام‌آور تعهد و مسئولیت‌پذیری اجتماعی است و بدون شک تأثیر بسزایی در تشویق سایر شهروندان به اهدای خون خواهد داشت.

رئیس پایگاه انتقال خون با تأکید بر نیاز همیشگی جامعه به فرآورده‌های خونی، خاطرنشان کرد: نیاز به خون، یک نیاز دائمی است و به روز و زمان خاصی محدود نمی‌شود. درب‌های این پایگاه همواره به روی تمام شهروندان نوع‌دوست باز است و از همه واجدین شرایط دعوت می‌کنیم تا با اهدای خون، زندگی را به بیماران نیازمند هدیه دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=89305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.