به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کانون سبحان، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت، همزمان با گرامیداشت هفته فراجا، با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان، اقدامی خداپسندانه و در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود را به نمایش گذاشتند و خون اهدا کردند.
منصوره مرادی، رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان کوهدشت، ضمن قدردانی از این اقدام انساندوستانه پرسنل فراجا، مشارکت آنان را الگویی برای جامعه دانست. وی اظهار کرد: کارکنان انتظامی با حضور پرشور خود در پایگاه انتقال خون، بار دیگر روحیه ایثارگری و خدمت به همنوع را به نمایش گذاشتند.
مرادی افزود: حضور این عزیزان در هفتهای که به نام آنان مزین است، پیامآور تعهد و مسئولیتپذیری اجتماعی است و بدون شک تأثیر بسزایی در تشویق سایر شهروندان به اهدای خون خواهد داشت.
رئیس پایگاه انتقال خون با تأکید بر نیاز همیشگی جامعه به فرآوردههای خونی، خاطرنشان کرد: نیاز به خون، یک نیاز دائمی است و به روز و زمان خاصی محدود نمیشود. دربهای این پایگاه همواره به روی تمام شهروندان نوعدوست باز است و از همه واجدین شرایط دعوت میکنیم تا با اهدای خون، زندگی را به بیماران نیازمند هدیه دهند.
انتهای خبر/

