به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، صبح امروز در راستای اجرای مصوبات شورای حفاظت از منابع آب و با حکم دادستان شهرستان کوهدشت، ادوات برق چاههای متخلف جمعآوری شد. این اقدام با حضور نیروهای انتظامی و ادارات مربوطه، پس از شناسایی چاههایی که نسبت به کشت بیش از سقف مجاز اقدام کرده یا اراضی تحت شرب را به کشاورزان غیر بومی اجاره داده بودند، صورت گرفت.
حمزه آزادبخت، مدیر منابع آب شهرستان کوهدشت، با تاکید بر عدم تسامح با متخلفان حوزه آب، اظهار داشت: کشاورزان ملزم به رعایت الگوی کشت و سقف پیشنهادی هستند و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.
انتهای خبر/

