به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، امروز طی مراسمی یک واحد مسکن مددجویی تحت پوشش بهزیستی به نمایندگی از۶۰ واحد مسکونی مددجویی با اعتباری بالغ بر13 میلیارد تومان با حضور حجتالاسلام و مسلمین محمدعلی نیا امام جمعه و حسین ابراهیمی فرماندار وحسن پورمدیر اداره بهزیستی شهرستان رومشکان افتتاح وبه بهره برداری رسید.
انتهای خبر/

