به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، یک دستگاه آمبولانس تویوتا هایس مدل ۲۰۲۵ به ارزش ۵۵ میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت اختصاص یافت.
مهدی صارمیان، ریاست شبکه بهداشت و درمان کوهدشت، با اعلام این خبر اظهار داشت: این آمبولانس مجهز، پس از مدتها انتظار به مجموعه ۱۱۵ این شهرستان تحویل داده شد تا خدمات اورژانس به روز و با کیفیتی به مردم ارائه شود.
وی ضمن قدردانی از حجتالاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان، علی امامی راد نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، پیگیریهای فرماندار کوهدشت و حمایتهای دکتر امیری ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، این اقدام را گامی مهم در ارتقای سطح سلامت و رفاه مردم منطقه دانست.
انتهای خبر/

