• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حجت الاسلام هادی قبادی: من به دنبال کاندیدا شدن در انتخابات کوهدشت نیستم/ ورود موسسه «محبین» در مسائل سیاسی و حاشیه ای ختم به تعطیلی و مرگ آن است.

  • کد خبر : 2624
  • ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

حجت الاسلام هادی قبادی ضمن بیان کلی اهداف و شیوه های اجرایی موسسه خیریه «محبین» کوهدشت گفت:باتوجه به سیاست زدگی شهر ما اولین چیزی که ما با اعضای هیئت موسس عهد بستیم و به عنوان یک منشور اخلاقی همه ما آن را امضا نمودیم، این است که موسسه «محبین» تحت هیچ عنوانی بنای ورود به […]

حجت الاسلام هادی قبادی ضمن بیان کلی اهداف و شیوه های اجرایی موسسه خیریه «محبین» کوهدشت گفت:باتوجه به سیاست زدگی شهر ما اولین چیزی که ما با اعضای هیئت موسس عهد بستیم و به عنوان یک منشور اخلاقی همه ما آن را امضا نمودیم، این است که موسسه «محبین» تحت هیچ عنوانی بنای ورود به هیچ بحث سیاسی در کوهدشت ندارد.

 حجت الاسلام هادی قبادی: من به دنبال کاندیدا شدن در انتخابات نیستم/ ورود موسسه «محبین» در مسائل سیاسی و حاشیه ای ختم به تعطیلی و مرگ آن است.

به گزارش اختصاصی کانون سبحان “؛ حجت الاسلام هادی قبادی ضمن بیان کلی اهداف و شیوه های اجرایی موسسه خیریه «محبین» کوهدشت گفت:باتوجه به سیاست زدگی شهر ما اولین چیزی که ما با اعضای هیئت موسس عهد بستیم و به عنوان یک منشور اخلاقی همه ما آن را امضا نمودیم، این است که موسسه «محبین» تحت هیچ عنوانی بنای ورود به هیچ بحث سیاسی در کوهدشت ندارد. وی در ادامه گفت: مانمی گوئیم سیاسی نیستیم هرکسی بالاخره یک ایده و نظری دارد، همه بنده را می شناسند از نظر کشوری و… به هر حال ایده های خاص خودم دارم ،مشخص و کاملا معلوم است که منتسب به چه گروهی هستم و چه تفکری دارا می باشم.

مسئول موسسه خیریه «محبین» کوهدشت افزود :در کوهدشت بنا داریم بینی و بین الله عهد بسته ایم و به دوستان گفته ایم هر زمانی که این موسسه بخواهد گرفتار مسائل سیاسی و حاشیه ای شود بدون تعارف آن وقت، آن زمان را  زمان مرگ موسسه می دانیم وبه حول قوه الهی آن را تعطیل خواهیم کرد . وی ادامه داد : این دو سالی که بنده برخی از فعالیت ها را با همکاری و بزرگواران شروع کرده ایم ، مسائلی را  در این باب بیان کرده اند که جدیدا و اخیرا گفته اند فلانی هدفش چیست؟ آیا می خواهد کاندیدا شود؟ آیا به دنبال بحث سیاسی است؟

 حجت الاسلام هادی قبادی در پاسخ  مسائل مطرح شده بیان داشت: صریحا عرض می کنم که ما نمی خواهیم در کوهدشت به میدان بیائیم  ونیز اگر مسئول ذی ربطی در این جلسه حضور دارند مِن جمله ریاست اطلاعات کوهدشت ، من در محضر بزرگان شهر امام جمعه و فرماندار عرض می کنم که به خود زحمت ندهند و بفرستند ببینند هادی قبادی چه زمانی کوهدشت آمد؟ وچه زمانی می رود؟ و این که دنبال چی چیست ؟ وی در ادامه بیان داشت: دنبال مطلب و چیزی نیستیم و لیکن من حق می دهم چون پیشینیه کلی در این شهر یک مقدار سِبقه ی سیاسی بیشتر کرده است اما بنا نداریم در هیچ موضوع سیاسی محلی این شهر دخالتی داشته باشیم و نه از بحثی که در مورد شهدا داریم و یا در بحثی که در مورد اخیر پی گیری می کنیم .

حجت السلام هادی قبادی  در ادامه افزود: دوستانی که آمدند در مجموعه ای که برای شهدا داریم آثارش را جمع می کنیم و الان داریم کار جدی تری که پس از افتتاح شروع کنیم ، عهد بسته ایم با توجه احساس نیازی که ما در خودمان کردیم و نیز دِینی که نسبت به شهرمان و محل تولدمان داریم بعد از سال ها آمده ایم و می خواهیم این دین را ادا کنیم.

مسئول موسسه خیریه «محبین» در پایان گفت :از دست ما این کار بر می آید با توجه به ارتباطی که من با بسیاری از هم رزمان شهدا داشته و داریم و نیز ارتباطی که جدیدا در قضیه این موسسه خیریه ایجاد شده ، بنا داریم به حول قوه الهی از تمام توان و ارتباطات در سطح کشوری و استان های دیگر استفاده کرده وحتی اگر در دوسه سال آینده 30درصد این شیوه ها را اجرایی کنیم برای ما و آخرت ما ماکافی است و فکر می کنیم در همین حد می توانیم ذره ای از دین خود را به شهدای شهرمان ادا کنیم.

 

 به گزارش اختصاصی کانون سبحان “؛ مراسم افتتاحیه موسسه خیریه «محبین» که  صبحگاه روز پنج شنبه چهارم دی ماه 1393 در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)  شهرستان کوهدشت با حضور امام جمعه محترم و جناب فرماندار و برخی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

 

 *** آرزوی موفقیت را برای مجموعه این موسسه از خداوند منان خواهانیم***

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.