به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کانون سبحان، صبح امروز و همزمان با فرارسیدن هفته فراجا، نشستی صمیمی میان مسئولان دانشگاه پیام نور مرکز کوهدشت و فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.
دیدار مسئولان پیام نور کوهدشت با فرماندهی انتظامی شهرستان
به مناسبت هفته فراجا، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کوهدشت، به همراه جمعی از کارکنان و مسئول بسیج دانشجویی خواهران، با اهدای گل و شیرینی با فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان دیدار کردند.
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=89297
- 163 بازدید
- بدون دیدگاه

