• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رئیس سازمان حج و زیارت:«سعودی‌ها تا 4 ساعت به مسئولان و امدادگران ایرانی اجازه حضور در محل حادثه را ندادند.»

  • کد خبر : 17644
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
رئیس سازمان حج و زیارت:«سعودی‌ها تا 4 ساعت به مسئولان و امدادگران ایرانی اجازه حضور در محل حادثه را ندادند.»

به گزارش“کانون سبحان”؛ رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگویی تلویزیونی از عدم همکاری رژیم سعودی با امدادگران ایرانی خبر داد. «سعید اوحدی» در این باره اظهار داشت: از ساعت 16 به وقت عربستان اجازه ورود عوامل اجرایی ایران داده نشد تا اینکه ساعت هشت شب با حضور مسوولان عربستان در محل و قانع کردن […]

2015-09-24_233249به گزارش“کانون سبحان”؛ رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگویی تلویزیونی از عدم همکاری رژیم سعودی با امدادگران ایرانی خبر داد.

«سعید اوحدی» در این باره اظهار داشت: از ساعت 16 به وقت عربستان اجازه ورود عوامل اجرایی ایران داده نشد تا اینکه ساعت هشت شب با حضور مسوولان عربستان در محل و قانع کردن آن‌ها، مسوولان اجرایی ایران اجازه گرفتند تا بیمارستان‌ها را برای پیدا کردن اجساد احتمالی زائران خود بررسی کنند.

وی با اشاره به تشکیل پنج کمیته در عربستان برای این بررسی تصریح کرد: دو شرکت هواپیمایی ماهان و ایران ایر نیز به سازمان حج و زیارت اعلام آمادگی کرده‌اند تا اجساد جان‌باختگان را از هفته آینده به کشور منتقل کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان ساخت: اسامی جان‌باختگان حادثه رمی جمرات بر روی سایت سازمان حج و همچنین بعثه مقام معظم رهبری بارگذاری شده و به زودی آمار دقیق جان‌باختگان را اعلام خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.