• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

بشیر باباجان‌زاده: به دنبال فرصتی بودم تا محک خوبی بخورم.

  • کد خبر : 21646
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
بشیر باباجان‌زاده: به دنبال فرصتی بودم تا محک خوبی بخورم.

به گزارش «کانون سبحان»؛ بشیر باباجان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره حضورش در ترکیب تیم بیمه رازی برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان گفت: بعد از مدت‌ها دوری از تشک کشتی و شرایط مسابقه به دنبال فرصتی بودم تا محک خوبی بخورم و با پیشنهاد مسئولان بیمه رازی تصمیم به حضور در […]

بشیر بابان جان زادهبه گزارش «کانون سبحان»؛ بشیر باباجان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره حضورش در ترکیب تیم بیمه رازی برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان گفت: بعد از مدت‌ها دوری از تشک کشتی و شرایط مسابقه به دنبال فرصتی بودم تا محک خوبی بخورم و با پیشنهاد مسئولان بیمه رازی تصمیم به حضور در این مسابقات گرفتم.

وی ادامه داد: حضور در این مسابقات با توجه به شرایط برگزاری رقابت‌ها می‌تواند فرصت خوبی برای من باشد تا خودم را محک بزنم و از میزان آمادگی‌ام در شرایط مسابقه اطلاع پیدا کنم. خوشبختانه با آمدن محمد بنا تمرینات من هم منظم‌تر شده است و انگیزه زیادی برای بازگشت به کشتی پیدا کردم که امیدوارم با تداوم همین روند به موفقیت برسم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان تصریح کرد: جام باشگاه‌های جهان فرصت خوبی است که کشتی‌گیرانی که از شرایط مسابقه دور بوده‌اند در مصاف با حریفان داخلی و خارجی محک بخورند.

باباجان‌زاده گفت: از مسئولان تیم بیمه رازی هم تشکر می‌کنم که تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کردند. با جذب کشتی‌گیران مطرح داخلی و خارجی از شانس‌های مسلم قهرمانی در این دوره هستیم و تمام اعضای تیم برای رفتن روی سکوی قهرمانی همدل و هم قسم شده‌اند. تا روز گذشته در اردوی تیم ملی تمرینات را پیگیری می‌کردیم و بعد از پایان اردوی تیم ملی، تمرینات را همراه تیم بیمه رازی در خانه کشتی ادامه می‌دهیم تا با آمادگی کامل گام به مسابقات بگذاریم.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=21646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.