• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
فرماندار کوهدشت :

آموزش و پرورش قلب تپنده جامعه است

  • کد خبر : 71564
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
آموزش و پرورش قلب تپنده جامعه است
بیرانوند گفت : آموزش و پرورش قلب تپنده و رکن مهمی از جوامع امروزی است .

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت ، مجتبی بیرانوند در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد : مردم همیشه در صحنه با فرمان تاریخی امام راحل و تشکیل گروه های مردمی تحت عنوان بسیج به جبهه های جنگ اعزام شدند و از خاک این میهن اسلامی پاسداری کردند .

وی خودکفایی امروز کشور را از دستاورد های جنگ تحمیلی دانست و افزود : وظیفه امروز ما حفظ و حراست از این دستاورد ها و تلاش برای توسعه این خودکفایی است .

فرماندار شهرستان کوهدشت ضمن اشاره به لزوم اجرای مصوبات شورای اداری توسط ادارات گفت : فضای بصری شهرستان باید حال و هوای دفاع مقدس بگیرد .

بیرانوند آموزش و پرورش را قلب تپنده جامعه دانست و خاطر نشان کرد : لازمه یک جامعه موفق داشتن یک آموزش و پرورش موفق است .

وی ضمن تاکید بر لزوم فراهم سازی زمینه تدریس مجازی توسط آموزش و پرورش بیان داشت : تعلیم و تربیت بدون معلم به سرانجام نمی رسد و ایام کرونا جایگاه مهم معلم را بر همگان هویدا کرد .

فرماندار شهرستان کوهدشت با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری کشتی نونهالان در شهرستان کوهدشت بیان داشت : این مسابقات در مدت سه روز برگزار میگردد و پتانسیلی برای معرفی شهرستان به تمام کشور  می باشد.

وی ضمن اشاره به شروع فصل بارش ها گفت : دستگاه های مربوطه اقدامات لازم را برای لایروبی کانال ها و رودخانه های شهرستان انجام دهند .

فرماندار شهرستان کوهدشت ضمن اشاره به اینکه شهرستان کوهدشت در طول ۸ سال اخیر رتبه یازدهم را داشته است گفت : این قول را خواهم داد که جایگاه فرمانداری شهرستان در این ۶ ماه به رتبه بهتری از سال های پیش ارتقا پیدا خواهد کرد .

انتهای پبام/

تنظیم خبر : کسری امرایی – کانون سبحان

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=71564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.