• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

قضاوت با شما آیا احمدی نژاد مخالف ولی فقیه است؟

  • کد خبر : 42976
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱:۱۲
قضاوت با شما آیا احمدی نژاد مخالف ولی فقیه است؟

به گزارش «کانون سبحان»؛ رهبر فعلی انقلاب(آیت الله خامنه‌ای حفظه الله) وقتی میخواست برای دور دوم ریاست جمهوری ثبت نام کند شرط کرد که در صورت رای آوردن نخست وزیر(موسوی) را تغییر خواهد داد و امام راحل هم این مطلب را پذیرفت اما پس از پیروزی در انتخابات نظر امام عوض شد و فرمود: مصلحت […]


به گزارش «کانون سبحان»؛ رهبر فعلی انقلاب(آیت الله خامنه‌ای حفظه الله) وقتی میخواست برای دور دوم ریاست جمهوری ثبت نام کند شرط کرد که در صورت رای آوردن نخست وزیر(موسوی) را تغییر خواهد داد و امام راحل هم این مطلب را پذیرفت اما پس از پیروزی در انتخابات نظر امام عوض شد و فرمود: مصلحت این است که نخست وزیر( موسوی) تغییر نکند . در اینجا بود که رئیس جمهور(آیت الله خامنه‌ای) گفتند نخست وزیر به مصلحت کشور نیست و باید عوض شود و توصیه امام هم حجت شرعی نیست مگر حکم کند .
ولی امام فرموده بودند كه: «من حكم نمی‌كنم اما …. اعلام می‌كنم كه انتخاب غیر از ایشان خیانت به اسلام است.» پس از این كه حضرت امام جمله فوق را اظهار می‌دارند، آقایان ناطق نوری، مهدوی كنی، جنتی و یزدی به محل دفتر ریاست جمهوری رفته و به ایشان اعلام می‌كنند كه نظریه حضرت امام در واقع «حكم» است و فقط لفظ حكم را ندارد و مقام معظم رهبری نیز فرمودند كه «برای من اتمام حجت شد.» و پس از این مساله تصمیم گرفتند تا مهندس میرحسین موسوی را برای بار دوم به عنوان نخست وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی كنند.
اما اکنون برخی افراد به بهانه اینکه احمدی نژاد با ثبت نام فقط مقداری به خط قرمز توصیه رهبر فقط نزدیک شده او را از مدار ولایت خارج میدانند درحالیکه از غفلت و تنگ نظری خود و سیره و روش بزرگان ناآگاهند .

برگرفته از یادداشت  #محمدرضا_گمگشته

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=42976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. احمدی نپاد انقلا ازبی است بر حسب وظیفه در انتخابات شرکت کرده مخالف رهبری هم نمی باشد فقط حذف روحانی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.