• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند

  • کد خبر : 67027
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با قدردانی از زحمات شبانه روزی پزشکان و پرستاران در خدمت به بیماران کرونایی، گفت: این قشر در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند.

به گزارش کانون سبحان به نقل از رسا؛ حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت،  با تشکر و قدردانی از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمان در مقابله و مبارزه با ویروس کرونا بیان داشت: فعالیت جهادی این قشر در شرایط کنونی و تلاش برای حفظ سلامت مردم ستودنی است.

وی افزود: امروز پزشکان و پرستاران در که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، در کانون بحران قرار دارند و جان خود را در خطر انداختند تا به مردم خدمت کنند و این اقدام جهادی ستودنی است.

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت ادامه داد: شاهد هستیم که برخی پرستاران و پزشکان برای خدمت به مردم و بیماران کرونایی حتی با خانواده خویش در ارتباط نیستند و به صورت شبانه روز انجام وظیفه می کنند.

وی اظهار داشت: هرچیزی که به جسم و روح انسان ضربه بزند، جزء شیاطین است، امروزه نیز ویروس کرونا که سلامت ما را تهدید می کند نوعی شیطان است و برای مقابله با آن باید به توصیه های پزشکان و کارشناسان توجه کرد.

حجت الاسلام سبحانی با تأکید بر ضرورت جلوگیری از تجمعات برای مهار ویروس کرونا اظهار داشت: متأسفانه در شهرستان کوهدشت برخی مراسم عزاداری و ترحیم ها برپا بوده و مردم در بازارها همواره تجمع کرده و مشغول خرید هستند که نیاز است تدابیری در این زمینه اندیشیده شود.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=67027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.