• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 June - 2026
فرماندار کوهدشت مطرح کرد:

پیشرفت چشمگیر در اتصال کوهدشت به خرم‌آباد

  • کد خبر : 87775
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۸:۰۵
پیشرفت چشمگیر در اتصال کوهدشت به خرم‌آباد
فرماندار کوهدشت گفت: پیشرفت چشمگیری در اتصال جاده کوهدشت به خرم آباد به چشم می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، مراد ناصری فرماندار شهرستان کوهدشت، در راستای نظارت بر پروژه‌های عمرانی کلیدی منطقه، امروز از پروژه واریانت چنار بازدید میدانی به عمل آورد. این پروژه که بخش باقی‌مانده از طرح چهارخطه کوهدشت به خرم‌آباد است، از اهمیت ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل و تسهیل تردد در منطقه برخوردار است.

وی ضمن حضور در محل پروژه، از نزدیک در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفت و با مهندسان و دست‌اندرکاران این طرح گفت‌وگو کرد و در این بازدید بر تسریع در روند اجرایی پروژه با رعایت استانداردهای فنی و کیفی تاکید کرد و اظهار داشت: تکمیل واریانت چنار گامی بلند در جهت بهبود وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان و ارتباط هرچه بهتر کوهدشت با مرکز استان خواهد بود.

پروژه چهارخطه کوهدشت به خرم‌آباد به عنوان یکی از پروژه‌های زیرساختی مهم، نقش بسزایی در کاهش حوادث رانندگی، صرفه‌جویی در زمان سفر و توسعه اقتصادی منطقه ایفا می‌کند. با تکمیل بخش واریانت چنار، این مسیر به طور کامل چهارخطه شده و دسترسی ایمن‌تر و سریع‌تری را برای شهروندان فراهم خواهد آورد.

انتظار می‌رود با پیگیری‌های مستمر مسئولین و تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی، این پروژه در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری کامل برسد و تحول بزرگی در شبکه راه‌های استان لرستان ایجاد کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=87775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.