عبدالهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، ، با اعلام خبر پیگیری مشکلات اساسی این روستا در حوزه برق و آب، اظهار داشت: امروز با حضور مسئولان مربوطه و فرماندار کوهدشت، جلسهای در خصوص بررسی و رفع مشکلات روستای میان مله برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه، مشکلات موجود در حوزه برق و آب روستا به طور مفصل مطرح شد و مسئولان حاضر، ضمن بررسی دقیق مسائل، قول مساعد جهت رفع این مشکلات را دادند. مقرر شد تا در اسرع وقت، نسبت به [توضیح اقدامات مشخصی که قرار است انجام شود، مثلاً: تعویض ترانسهای فرسوده، اصلاح شبکه توزیع آب، حفر چاه جدید و غیره] اقدام لازم صورت پذیرد.
دهیار روستای میان مله با ابراز امیدواری نسبت به رفع هرچه سریعتر این مشکلات، از پیگیریهای فرماندار محترم و تلاشهای مسئولان ذیربط قدردانی کرد و تاکید نمود که رفع مشکلات روستا، زمینهساز توسعه و آبادانی بیشتر این منطقه خواهد بود.
انتهای خبر/

